poniedziałek, 8 kwietnia 2019

RODO ZUS

Znalezione obrazy dla zapytania znak okSpotkałam wczoraj chyba panią prezesową co to słyszałam o okularach za 3 000 zł co jej ich koszt pokrył Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ( ma ze 47 lat i II grupę kardiologiczną ) FAKTYCZNIE MOŻNA NAS POMYLIĆ.

Z drugiej strony miejsce pracy osoby z II grupą inwalidzką pokrywa w dużej mierze PFRON ....






Spotkaliście się już w Urzędzie Skarbowym ,że jak chcieliście zapłacić podatek od wzbogacenia to zamiast na umowę urzędnik wszedł na olx i sprawdził cenę rzeczywistą a wy ze względu na błachą różnicę w kwocie  zapłaciliście?

Sepuku- czołówka z pociągiem
Hara - kiry - wziąć i nie oddać
Acha Mamy

15 lat to  5 475  dni
Ile warty jest 1 roboczodzień . Władek?

Rozumiem że Odp : 500 szt perazyny to była ironia?

Taką odpowiedź otrzymałam z prokuratury
Pani Małgorzata Kowalska

Odpowiadając na przesłane przez Pania za pośrednictwem e-mail pisma z dnia 27.03.2019, informuję,że akta sprawy o sygn.. PR 1 Ds. 208.2019 w dniu 11.02.2019 zostały przesłane do Komisariatu Policji I w Sosnowcu celem sprawdzenia faktów i dowodów, na które powołała się Pani w zażaleniu.
Na takiego e-mail
Dzień dobry
1.Chciała bym się dowiedzieć co się dzieje z dokumentami spr sygn akt PR1 Ds 208.2019 do której zażalenie złożyłam w dn 04.02.2019?
2.Chciała bym się też dowiedzieć czy akta spr PR 1 Ds 484.2019 zostały już wysłane do Sądu czy zaginęły jak pkt 1 i 3
3. I co się stało z moim wnioskiem odnośnie poproszenia o przejrzenie akt- wniosek był w tym roku , sztuk 1 (jeden )
Jak wrócę to wam opublikuje korespondencję z Prezesem przychodni

Teraz lecę do Sądu dowiedzieć się dlaczego nagranie na prywatnej komórce rozmowy pracownika ZUS z klientem nie było dla prokuratury złamaniem prawa ( i noszenie zapisu ponad 1 m-c , dopiero wtedy po mojej skardze nakazano pracownikowi usunąć nagranie ) W uzasadnieniu napisała prokuratura ,że nic nie wiadomo żeby było gdzieś wykorzystane.

Pamiętacie jak pisałam ,że nie da się otworzyć sprawozdań Sądu bo są w xlm a nie doc ?

Pani
Małgorzata Kowalska

Odpowiadając na Pani  wiadomości uprzejmie informuję, iż sprawozdania statystyczne „odczytać’ można poprzez „kliknięcie” w link  do danego sprawozdania . Dokument powinien otworzyć się  jako dokument word  z rozszerzeniem „doc”.
Wszystkie linki do sprawozdań działają poprawnie.  Sprawdzono.
Problemu z brakiem możliwości odczytu należy zatem doszukiwać się w  możliwościach technicznych i posiadanego oprogramowania  komputera/laptopa itp.  będącego w Pani posiadaniu.  Posiadając zainstalowany pakiet programu MS Office, linki otworzą się bez żadnego problemu.

Ciekawe czy dyrektor kontynuował sprawę jak zakwestionowałam odpowiedź kierowniczki u informatyków Ministerstwa Sprawiedliwości
Sędzia podobno obejrzal w końcu monitorig z przychodni w windows media player

Albo to ta promazyna nie działa albo jak Boga Kocham mam zorganizowaną manię prześladowczą.

Sprawa IX Kp 93 /19 Rekonstrukcja? CBŚ lata?
Rodo , funkcjonariusz - wyniesienie nagrania głosowego z rozmowy z petentem ZUS na dyktafonie prywatnej komórki
Sprawa zaczęła się i zakończyła planowo 8.45-9.00
Sędzia odczytała zarzuty moje , zapytała czy mam coś do dodania i czy podtrzymuję skargę.
Wyprosiła mnie.Podjęła decyzję . Poprosiła z powrotem . Odczytała wyrok ,że uznaje decyzję prokuratury za prawidłową i uzasadnienie. Uznała ,że urzędnik działał w granicach swoich obowiązków ,że mógł nagrywać rozmowę tym bardziej że ja też nagrywałam ,że moi pracodawcy których dane mi pracownik dyktował nie wiedzą nic żeby moje dane gdzieś wypłynęły ( o ich dane nie pytali ) ,że nie podziela moich obaw ,że nosiła kilka tygodni te informacje na komórce ,bo gdzie by ich mogła użyć .... i tak z półtorej strony.
Szybka ta stenotypistka - wyrok + uzasadnienie ma 5 000 znaków. Wprawna ręka pisze 150 znaków na minutę
Czad
Od postanowienia nie ma odwołania 






Po raz pierwszy w historii amerykańskim naukowcom udało się sfotografować czarną dziurę –
Szokujące zachowanie opiekunki nagrała ukryta kamera zainstalowana przez rodzinę starszej pani.

Opiekunka MOPS wykonując swoją pracę , biła starszą panią
Nagrała, jak niania szarpie i uderza jej synka. "To był szok. Wszyscy ją chwalili i polecali" (http://www.tvn24.pl)

List zwykły ( ginący z brakami formalnymi ) - 3.30 zł
List polecony - 5.90
Potwierdzenie odbioru dodatkowo + 2.60
Mam 3 odwołania z Katowic do Sądu do Gliwic
2 SKO , 1 Wojewódzki Urząd
Za pośrednictwem .... a potem uzupełnienie kopii dla strony...., zwolnienie kosztów na oryginalnym druku. 
Kwota sporu : za mało mi 30 zł zasiłku celowego na żywność.

Właśnie otrzymałam decyzję SKO ,że podtrzymują decyzję MOPS w Sosnowcu , że co prawda Sąd Administracyjny napisał ,że należał mi się zasiłek celowy na marzec 2019 ( ze względów formalnych ) ale już chyba chodzi o to że wypłacono mi wtedy 30 zł na żywność a obecnie już jest niecelowa zmiana tej decyzji. Doczytałam. Niecelowe BO: poradziłam sobie jakoś przez ten czas, a miałam potem jednorazowy zastrzyk gotówki i nie poinformowałam o tym ,że wydałam go lub miałam w tym czasie zadłużenie alimentacyjne i czynszowe. Paranoja. Bo na alimenty jak podałam ,dalej nie miałam. Tyle,że wiedziały o sprawie alimentów u komornika.
Po 2 zyla chłopaki . W tej sprawie będzie winny MOPS Sosnowiec, Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Katowicach czy Sąd Administracyjny w Gliwicach?
Bo na porachunki mafijne to mi nie wygląda.

Pijany chciał się ścigać z policją a potem wręczyć łapówkę
Funkcjonariusze z Sosnowca nie przystali na ofertę i zatrzymali 21-letniego Ukraińca. Prokurator przedstawił mu zarzuty za korupcję i kierowanie pod wpływem alkoholu, oprócz tego objął go policyjnym dozorem. 21-latkowi za te zarzuty grozi kara więzienia do nawet 8 lat.

Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23831302,sosnowiec-pijany-21-latek-chcial-scigac-sie-z-nieoznakowanym.html

 –

Dziś w sprawie 4 mandatów sygn akt III W 157 /18 napisałam :

W związku z tym , że nie wiem czy jeszcze będę uczestniczyć w rozprawie , bo nie jestem do tego zobligowana przez Wysoki Sąd a pogorszył się mój stan zdrowia i lekarz w drożył nowe leki a nie mogę zaufać mojemu adwokatowi , który przed rozprawą zapytał mnie co orzekł biegły psychiatra w kwestii mojego zdrowia a o którego wycofanie już dwa razy prosiłam Wysoki Sąd , wnoszę o :
- w razie niekorzystnego wyroku wymierzenie kary na zasadzie prac społecznych
- zwolnienie od kosztów procesu
- wydanie kserokopii orzeczenia lekarskiego z jednoczesnym zwolnieniem od opłaty 
- przesłanie wyroku sądowego na moje rece a nie ręce mojego adwokata

Załączniki:
odpis wniosku dla mojego adwokata
Bo Sędzia po moich wnioskach pyta adwokata czy zgadza się na nie czy cośtam

Wojsko omyłkowo oddało do samochodu 80 strzałów
Evaldo dos Santos Rosa miał pecha. Grad kul, które posypały się na niego, jego teścia, żonę, siedmioletnie dziecko i 13-letnią chrześnicę, odebrał mu życie. W wojskowym ataku, który okazał się pomyłka, ranne zostały dwie osoby.
Okazało się, że pomylone zostały samochody. 



Ja ,że: chwała Bogu  ,że przy 80 strzałach dostał tylko facet.
No to moje drugie ja : a jak by to były bandziory a nie rodzina?
A , to może dlatego....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz