piątek, 5 kwietnia 2019

Polak ma podtrzymać funkcje życiowe za 701 zł/m-c

Wiadomości tv : Polska i Świat - nie wymaga komentarza
 https://diver.net.pl/naj

Kara Boska i plagi Egipskie i psikus albo cukierek ( helloween )

A pielęgniarka z przychodni , jak dzwoniła na mnie na policję ( którą uniewinnił Sąd . I Policję i pielęgniarkę ) to powiedziała, że kazała mi co prawda zadzwonić na pogotowie ale podejrzewa że tego nie zrobię , bo potwierdziła ,że mój internista będzie o godz 15.00 , tylko że nie ma do niego numerków? Ale on i tak ją przyjmie....

Wysłanie mnie przez drugą z Sędzi - tej w sprawie mandatów ,na badania do psychiatry , czy w czasie czynu byłam poczytalna i grożenie obciążeniem kosztami procesu , za kwestionowanie wyroku nakazowego I instancji ,też na pewno skłonią pielęgniarkę do powiedzenia prawdy i narażenie się na karę składania fałszywych zeznań.
Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i ludzie stoją
Moje ostatnie wyjście z przychodni
Potem : policja , karetka , badanie psychiatry, izba, pasy , sprawa za groźby karalne , oraz dwa mandaty za awanturę w miejscu publicznym.
Bym poszła na ogłoszenie wyroku ,odnośnie zażalenie na przewiezienie na izbę było  bezpodstawne to ładnie bym się zawiodła.

Powiem wam co napisał prokurator umarzając sprawę przebadania alkomatów, jako dowodu służącego w wielu sprawach. Uznał ,że ze względu na różne rodzaje modeli alkomatów , urządzeń mierzących zawartość alkoholu w organizmie oraz postęp techniki wskazania Instytutu Ekspertyz Sądowych są tylko instrukcyjne , przykładowe , nieaktualne. Dlatego zbędnym jest powoływanie biegłego w tej sprawie.

Wczoraj 07.04.2019 - wojska amerykańskie miały ćwiczenia z wojskami polskimi pod nazwą przemieszczenie znad morza na wschodnią granicę. Ponieważ ćwiczenie zorganizowane zostało poza poligonem, żołnierze musieli nawiązać współpracę z cywilami, innymi służbami mundurowymi czy lokalną administracją publiczną. 

Pamiętacie wyrok Sądu Administracyjnego w Gliwicach ,że zasiłek na żywność mi się należał , chyba gdzieś tam w styczniu czy marcu 2018? No to MOPS wydał mi decyzję ,że dostałam wtedy 30 zł i niecelowe jest teraz zmienianie tej kwoty bo poradziłam jakoś sobie? To już w odwołaniu jest i pewnie wróci do Sądu Administracyjnego . Ale w międzyczasie znowu zakwestionowałam 30 zł na żywność na listopad 2018. Samorządowe Kolegium podtrzymało decyzję i właśnie wysyłam do Sądu Administracyjnego odwołanie o treści: Kwota przyznana , zdaje się łamać przepisy Konstytucji . Proszę o przemyślany wyrok , bo ostatni wydany przez Niniejszy Sąd jest właśnie w drodze powrotnej do Wysokiego Sądu ( tu do tych dwóch kopii piję , które za pośrednictwem ...miałam dosłać gdy napisałam ,że w takiej samej sprawie prof i mecenas w SKO wydali dwie odmienne decyzje ). Proszę również o przyznanie adwokata z urzędu w niniejszej sprawie , do wypełnienia druku odnośnie zwolnienia od kosztów sądowych oraz poprowadzenia niniejszej sprawy , gdyż lekarz psychiatra ze względu na stan mojego zdrowia przepisał mi nowe leki przeciwpsychotyczne ( 240 szt Perazin 0,25 mg , część w dawce 1,00 mg , bezpłatnych .

A w Ameryce ,żeby facet nie złożył skargi na policję ,że do niego strzelali a on nawet nie miał broni został oskarżony o napaść ,bo mógł przewidzieć ,że postrzelą innego gościa. Obaj zamilkną. Mógł nie uciekać .


Zasiłek stały może zostać przyznany jedynie po spełnieniu ustawowych warunków, które są określone przepisami ustawy o pomocy społecznej(Dz.U.2013.182). Zgodnie z art. 37 tej ustawy zasiłek stały przysługuje:
  1. pełnoletniej osobie samotnie gospodarującej, niezdolnej do pracy z powodu wieku (mężczyznę, który ukończył 65 lat lub kobietę, która ukończyła 60 lat i którym nie przysługuje renta lub emerytura) lub całkowicie niezdolnej do pracy (wymaga orzeczenia komisji ZUS lub lekarza orzecznika o całkowitej niezdolności do pracy ewentualnie niezdolności do samodzielnej egzystencji albo przyznania I lub II grupy inwalidztwa), jeżeli jej dochód jest niższy od kryterium dochodowego osoby samotnie gospodarującej ;DOSTALI TEŻ 13?
W marcu 2018 roku najczęściej wypłacana emerytura wynosiła 1065,60 zł brutto. ( 906 zł netto) Średnia emerytura wynosi 2179 zł brutto (1806 zł netto).
Emerytur i rent powyżej 20 tys. zł w Polsce jest zaledwie garść, to jednostkowe przypadki. Więcej jest przypadków świadczeń powyżej 10 tys. zł
Podobno budżet wybuli na akcję 10 ml  


"500 plus” od pierwszego dziecka to rocznie koszt ok. 20 mld zł


 

Minimum socjalne – wskaźnik określający koszty utrzymania gospodarstw domowych na podstawie koszyka dóbr służących do zaspokojenia potrzeb bytowo-konsumpcyjnych na niskim poziomie. Przyjęte składniki koszyka wystarczają nie tylko dla podtrzymania życia Jest to więc model zaspokajania potrzeb na poziomie minimalnego dobrobytu. Minimum socjalne nazywane jest też granicą wydatków gospodarstw domowych, mierzącą godziwy poziom życia.Nie wiem ile to teraz jest ale pewnie najniższa krajowa ze ( żywność 282 zl/osobę - egzystencji 1/2 )


Minimum egzystencji – koszyk dóbr, niezbędnych do podtrzymania funkcji życiowych człowieka i sprawności psychofizycznej. Uwzględnia on jedynie te potrzeby, których zaspokojenie nie może być odłożone w czasie, a konsumpcja niższa od tego poziomu prowadzi do biologicznego wyniszczenia i zagrożenia życia. W skład koszyka minimum egzystencji wchodzą potrzeby mieszkaniowe i artykuły żywnościowe. Łączny koszt nabycia (zużycia) tych dóbr określa wartość koszyka, która stanowi granicę ubóstwa skrajnego.-  W Polsce to 701 zł   Państwo wyliczył na podtrzymanie życia zasiłek PDP 3 zł / dz na żywność .
Ale pracownik może dać połowę tej kwoty i odliczyć dofinansowanie do czynszu jako dochód.
FAKTYCZNIE DROGIE DZIECI SWOICH RODZICÓW I DZIADKÓW - nie ma jak siedieć i plaszczyć dupe za pieniądze innych . Faktycznie , tylko brać , brać , brać i ciągle mało.

To może sugerować jakieś porachunki mafijne w Sosnowcu. Dlaczego jej po prostu nie dadzą? No bo jak będą się ustawiać jak nie trzeba będzie jej bronić? To niesprawiedliwe.... Tylko brać brać brać .
Pójdzie do pracy- rypnie się coś znowu. ZUS jak ZUS... A prokuratura w Sprawie przychodni? Może to Sąd winny....
No nie 257 kk ?


Samotny Polak nie wie co to : pralka , zmywarka, kąpie się w wodzie po wnukach , pierze w niej potem i używa do spłukania ubikacji( 1 m2 11 zł ), nie wie co to internet , czasem i telewizor , prąd , do pieca nosi gałązki z parku , lub wkłada co popadnie ,śmieci wywozi do lasu ( 10-40 zł /osobe ) , nie wykupuje leków. Rzuca palenie , nie dla zdrowia , tylko że nie wyrobił sobie ciężką pracą na 12 zł dz na packę papierosów, samotne nie moga sobie pozwolić na towarzysza w postaci psa lub kota , nie kupują gazet, nie stać ich na okulary by czytać książki.

Gdy są po dłuższej chorobie a w wieku produkcyjnym nie mają kasy na bilet miesięczny w kwocie 90 zł , czy stworzenie wizerunku by jakąkolwiek pracę otrzymać.
Dobrze jak ktoś ma praktykę 65 prac - jak ja zdobycia i utracenia.
Mnie psycholog powiedział ,że jak będę utrzymywać abstynęcję , okażę chęć współpracy , przyjmować leki to dostanę 2 grupę ( rętę) o ku**wa , o ironio . Ja do niej : po h*j wtedy?
Rozglądałam się ostatnio za terapią uzależnień w Sosnowcu . Jest tylko na Zagórzu - 3,20 zł bilet w jedną stronę = 128 zł . Mops da na szczytny cel celówkę ale czy da też 70 cz90 comiesięcznej celówki na : czynsz-20 , prąd-20 , jedzenie-30 , gaz - 20 ?Niby na te opłaty powinnam mieć państwowy zasiłek okresowy w kwocie 520 zł ale dają 260 zł. bo mogą nie mniej niż połowę. W styczniu dostałam receptę na okulary do bliży i dali. Nie wykupiłam. Nie mogę iść do apteki i kupić jednej pary za 20-30 zł bo mam różne dioprie kazdego oka.

Grupy ani psychiatrycznej ani neurologicznej nie chcą dać bo nie wymagam wsparcia osób trzecich ( choroby bezsprzecznie stwierdzono - w stopniu lekkim , zdolna do pracy przy wsparciu środków typu ortopedycznego , chociaż ostatnio , po 10 latach choroba kręgosłupa w postaci duszących już bólów opasujących klatki piersiowej i brzucha i paralizu prawej ręki i nogi spowodowanych dyskopatią i skolioza już całkowicie się cofnął ) . No może za wyjątkiem  zaspokojenia minimum egzystencjalnego ze strony MOPS
Lekarze na kręgosłup musieli by mi rozwalić wątrobę lub tyłek , bo zaraz ból wraca.
U doktora Pułapy-internisty co się lata ostatnie leczyłam miałam rehabilitację na kręgosłup co 3 m-ce , ale dyrektor przychodni- dr Siudyka mnie wykreślił z listy pacjentów. NFZ , Rzecznik praw pacjenta i praw obywatelskich stwierdzili ,że miał prawo. Jeden nawet dodał ,że skoro przychodziłam pijana....No to wymiar sprawiedliwości poparł święte prawo własności , umarzając wszystkie moje sprawy przeciwko przychodni a psychiatra dał mi 240 szt promazyny. Nie mieli w aptece opakowań 50 szt- 1 mg , muszę znowu iść do lekarza

Dane statystyczne[edytuj | edytuj kod]

2017[edytuj | edytuj kod]

  • Gospodarstwa 1 osobowe - 1 134,46 zł; dwuosobowe - 937,33 zł na osobę (1 874,67 2 na gosp.);
  • Gospodarstwa z dziećmi:
    • Rodziny z 1 dzieckiem starszym - 996,35 na osobę (2 989,04 na rodzinę),
    • Rodzina 4 osobowa (2 dzieci) - 908,23 zł na osobę (3 632,92 na rodzinę),
    • Rodzina z trójką dzieci - 889,32 zł na osobę (4 446 zł na rodzinę)
  • Gospodarstwo emeryckie:
    • 1 osobowe - 1 124 zł,
    • 2 osobowe - 932 zł na osobę (1 865 zł na gosp.)[1]


W porównaniu z tabelą dotyczącą minimum egzystencji większe są koszty dotyczące eksploatacji mieszkania, środków czystości, kupna odzieży. Takie pozycje jak potrzeby kulturalne, wydatki na transport i łączność (opłaty za telefony komórkowe i internet) nie występują w rodzinach żyjących na poziomie minimum egzystencji.

2017[edytuj | edytuj kod]

  • Gospodarstwa 1 osobowe - 574,01 zł; dwuosobowe - 483,40 zł na osobę;
  • Gospodarstwa z dziećmi:
    • Rodziny z 1 dzieckiem starszym - 507,42 na osobę,
    • Rodzina 4 osobowa (2 dzieci) - 488,60 zł na osobę (1 954,39 na rodzinę),
    • Rodzina z trójką dzieci - 502,22 zł na osobę (2511 zł na rodzinę)
  • Gospodarstwo emeryckie:
    • 1 osobowe - 544,03 zł,
    • 2 osobowe - 453,41 zł na osobę (907 zł na gosp.)[2].

  • Najnowsze dane GUS: Program 500 plus wypycha ze skrajnej biedy
  • W 2016 r. poniżej minimum egzystencji żyło 5 proc. Polaków - podał Główny Urząd Statystyczny. To o 2 pkt proc. mniej niż rok wcześniej.
  • Więcej: http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/minimum+egzystencji

2,8 mln Polaków żyło w 2014 r. w skrajnym ubóstwie. Gdzie w Polsce jest bieda?2,8 mln Polaków żyło w 2014 r. w skrajnym ubóstwie. Gdzie w Polsce jest bieda?
Ubogim można być w Polsce na różne sposoby. Wszystko zależy od definicji. Najpowszechniejsza jest miara najbardziej radykalna - określana przez minimum egzystencji. To kwota określana przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPiSS), która wystarcza jedynie na podstawowe potrzeby: najtańsze jedzenie NP W PORTUGALSKIEJ BIEDRONCE?
Więcej: http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/minimum+egzystencji


Może koszyk egzystencji wzrośnie na cenach żywności?


DECYZJĄ MOPS OTRZYMAŁAM  ( 10.04.2019 ) NA MIESIĄC KWIECIEŃ 340 ZŁ ZASIŁKOW ORAZ 160 ZŁ DOFINANSOWANIA DO CZYNSZU ( DOPŁACAM JESZCZE 110 ZŁ ) RAZEM 500 ZŁ .  MAM NIE EGZYSTOWAĆ?

A teraz idę odkurzyć ( miotłą ) bo znowu dziś między 11-13 mają przyjść pracownicy socjalni czy u mnie w domu bez zmian. Wypiszemy przy okazji zasiłki na maj


Mówiłam wam ,że słyszałam ,że zagranicą gadają że naród polski wywołają III wojnę światową , albo że mają nowy sport narodowy?

I jak wytłumaczysz że to nie Mario na PC-cie?
Że Waldek miał na nazwisko Godzisz i dostał wylewu
Kiedy to dla Sędzi Waldek to popełniając samobójstwo rozwiązał " się sam " problem mieszkaniowy w 2005 r i nazywał się Choiński?
Pierwszy był moim lekarzem , drugi ojcem.

W radio mówią że wystarczy ,że Czesia z Klnu wyjdzie do okna i krzyknie - smok leci i idzie fala
To jest jednak możliwe tylko w Polsce. Kto wybudował? Nie wiadomo. Kto dał pozwolenie? Nie wiadomo. Dlaczego nie ma postępowania prokuratorskiego? Nie wiadomo? –

Sędzia powiedziała ,że zdjęcia jej nie przekonują a monitoring nie ma głosu. Wysłąła mnie na badania psychiatryczne.

Byłam dzisiaj u mojego psychiatry i kazał się opublikować na blogu ,że mi dał dzisiaj  480 szt perazin 0,25 mg ?
Zatem proszę: To dawkowanie 1-1-2 dziennie 1.0 mg na 30 dni ( MAX  jest : 2-2-4 )uruchamiamy tych RODO-em i tajemnicą lekarska i pielęgniarską? Myślę ,również że lekarz nie może być biegłym sądowym bez praktyki w szpitalu.
Może dlatego :
Co on chce jeszcze zobaczyć? –

 –  100 zł na krowę. Nauczyciele, kupujcie cielaki
Już niedługo... –
 –  HARRIET ŻYJE - UCIEKŁA DO AUSTRALII PRZED OJCEM MORDERCĄ, KTÓRY RÓWNIEŻ JĄ MOLESTOWAŁMIŁEGO CZYTANIA :)

I komu ta szklana butelka przeszkadzała? –  PAMIETACIE DAWNYORZEZWIAJACY SMAKMIEKA W SZKLANEJ BUTELCE?

Znalezione obrazy dla zapytania seksmisja filmMamo , jak smakuje warzywo? To ta zielona kochanie....




1 komentarz: