piątek, 5 kwietnia 2019

Czy tak Polskę widzi Świat?

No i w końcu mnie powoli zamkną . Moje skargi zaczynają wymierać z powodów finansowych.
W Sosnowcu z kilkunastu umorzeń w prokuraturze , kilka jest jeszcze w Sądzie.
Niestety , znowu przysłali z SKO ,że Gmina dobrze zrobiła ,że dała mi na żywność 30 zł (równowartość ceny 1 butelki polskiej wódki ), bo widocznie tyle mieli. No to nie mogę się odwołać bo nie mam na znaczek.
Nawet jak ostatnio , Sąd przychylił się ,że SKO nie ma racji to MOPS uznał ,że to już niecelowe dać mi na żywność bo sobie poradziłam.

W Sądzie jest podobno CBŚ a Sędzia pomimo obejrzanego monitoringu wydał Postanowienie ,że słusznie byłam na izbie wytrzeźwień.
Zatem od 15 lat - stagnacja
No i ,normalnie, konkurencja górą.
Pomimo ,że już raz ,w 2005 roku zabili mi dziecko umieszczając w rodzinie zastępczej

A ja piernicze to wszystko i uczę się rosyjskiego
Wiersz . Jan Brzechwa :
Здесь много Пиотровских, Вишневских, Млчайских, И все же больше всего в Польше Ковальского. В офисах, на фабриках - есть, конечно, Ковальски есть везде и всегда в списке. Список всех Ковальских займет большой объем, Я встречал их сам по крайней мере двадцать. Куда ты доберешься - Ковальский. Есть продавец книг, Ковальский, Аптекарь Ковальский и доктор Ковальский, Конструктор, дирижер, инструктор Ковальский, Ботаник Ковальский, механик Ковальский. Певица S Paver, а также принтер Ковальский.
 –  J. Tuwim — po naszymu MURZINEK BAMBO Bambo murzinek miyszko w Afryce Nimo fuzeklów, niy nosi myce Uczy się czytać, pisać, rachować Jak coś pokryklo musi gumować A jak ze szkoły do chałpy przidzie Robi kopyrtki — jakoś to bydzie A mama wreszczy „Bambo ty dryndo" A łon się śmieje i krziwi giymbom Mama mu pado — wypij se mlyko A łon na gałynź mamie ucieko Mama mu godo — pódź się wykompać A łon się boi nawet zatonkać Mam mu pszaje — toć jeji synek Taki stronkaty mały murzinek Kiyby ten murzin taki wesoły Móg do Katowic łazić do szkoły My by mu przoli, dobrze życzyli A na łostatku gizda łomyli


No ale co tam o mnie tu będziemy o socjalu w Polsce kiedy... Wróg u bram
Bradley TOW

A co pisałam 11 listopada o Rosomakach na ulicach ?
Nie jechały za policję na marsz niepodległości....


Szok w szpitalu - z ran staruszki wychodziły robaki



W legnickim szpitalu o życie walczy staruszka, którą zajmowała się opiekunka. Jestem chirurgiem od 22 lat i jeszcze czegoś takiego nie widziałem - mówi Jacek Mikołajków, kierownik izby przyjęć w legnickim Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym. Kobieta, którą przyjęliśmy, miała potworne odleżyny na plecach. Z otwartych ran wychodziły robaki. Widać było endoprotezę. Była skrajnie wycieńczona i odwodniona.
77-letnią legniczankę w ciężkim stanie karetka przywiozła do szpitala trzy dni temu. Gdy ujrzała ją Grażyna Sokołowska, rzeczniczka praw pacjenta, o mało nie zemdlała. Staruszka wyglądała, jakby wyszła z obozu koncentracyjnego - nie może dojść do siebie Sokołowska. Sama skóra i kości. I te otwarte rany. Kobieta musi bardzo cierpieć.

A Unia nakazała Polsce zwiększyć pensje weterynarzom.
Mięso niezbadane nie będzie na świat się rozchodzić.



Opublikowany 20 lut 2018


SUBSKRYBUJ 17 TYS.

- Trzy miesiące nie jem. Tylko piję – mówiła pani Anna, kiedy z kamerą Uwagi! pojawiliśmy się w jej mieszkaniu. Chora na nowotwór kobieta żyła w dramatycznych warunkach. Jak to możliwe, że nie otrzymała odpowiedniej opieki? Więcej reportaży tutaj: http://uwaga.tvn.pl/uwaga Oglądaj UWAGĘ! codziennie. Pn - pt g. 19.50. Sb-nd 19.45. Subskrybuj: https://www.youtube.com/user/UwagaTVN... Skontaktuj się z nami: https://www.youtube.com/watch?v=zKWq4...



Umierała z głodu we własnym mieszkaniu (UWAGA! TVN)https://www.youtube.com/watch?v=QTTwU6dy9bA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz