wtorek, 16 kwietnia 2019

Szukałam teraz coś w internecie.
Statystyki mi tego nie pokazują ale znalazłam sie na 4 stronie wyszukiwarki
Będzie dobrze. Kwestia czasu....

Ostatnio takie auto podjechało pod przychodnię

Znalezione obrazy dla zapytania auto terenowe
Czad nie?
Kto tam może w środę kończyć o 17 i mieć młodą żonę i kilkuletniego syna , tak z 8 -9 lat?
I narzekają na zarobki no nie?

Znalezione obrazy dla zapytania tarka do prania
Pamiętacie te czasy?
Na pewno miały skoliozę , dyskopatie i cieśnie nadgarsków.
No ale jak się nie skarżyły to skąd ktoś mógł wiedzieć?

Papież Franciszek – "Nie trwóżcie się bo katedra to tylko budynek, który zawsze można odbudować. Znacznie trudniej jest odbudować praworządność czy dobro co jest atakowane złem z każdej strony. Dlatego dziś nie patrzę na Notre Dame tylko na Polskę w której łamana jest konstytucja oraz niedoceniani są nauczyciele. Każdy prawdziwy katolik powinien pomodlić się za ten znękany kraj"

I wyobraźcie sobie to: – "Mariusz Trynkiewicz, niebezpieczny zabójca, który za kilka dni ma wyjść na wolność, nie był w więzieniu bity, szykanowany czy gwałcony przez innych więźniów. Choć jako pedofil, którego ofiarą padła czwórka bezbronnych dzieci, był na dnie więziennej chierarchii – człowiekiem, którego inni osadzeni szykanują i gnębią na wszelkie sposoby. Trynkiewicz był jednak pod szczególną ochroną!""Tomasz Komenda musiał opowiedzieć swojemu pełnomocnikowi o tym, co działo się za kratami. – To był koszmar i piekło. Karaluchy i szczury, których jest tam mnóstwo, miały większe prawa niż ja. Gdy bili mnie na spacerniaku, strażnicy odwracali głowy. Gdy szedłem do psychologa, zamiast mnie słuchać lekarz podlewał kwiaty i ścierał kurze. Czułem, jakbym rozmawiał ze ścianą. A gdy kolejny raz zostałem pobity, dyrektor więzienia zapytał: co, znów spadłeś z pryczy? Trzy razy odcinali mnie, bo próbowałem się zabić – opowiadał o pobycie w więzieniu Tomasz Komenda. "

Ale pisali w gazecie ,że oczywiście , jeżeli w sprawie odszkodowania zostanie wylosowany Sędzia  który skazywał Tomasza to złoży wniosek o wyłączenie go od orzekania w sprawie

Naczelna Izba Lekarska potwierdziła wymóg podpisu  odręcznego na informacji.
Uzasadniła to np nabyciem statusu i praw związanych z byciem ewentualnym poszkodowanym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz