poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Biegły psychiatra:

Biegły sądowy w skrócie napisał w opinii:
Cechy osobowości paranoicznej : podejrzliwość , nastawienia ksnobne ( odnoszące) mówi, że wszyscy : sądy , prokuratura są przeciwko niej , " chcą doprowadzić mnie do samobójstwa"
Cechy mieszanych zaburzeń osobowości - chwiejna emocjonalnie , typ impulsywny przejawiający się tendencją do działań impulsywnych bez uwzględnienia ich , konsekwencji , niestabilnością emocjonalną - dwa razy karana za  awantury w miejscu publicznym , używanie słów nieprzyzwoitych
Zaburzenia nastroju ( afektywne ) pod postacią cyklotymii - utrzymującymi sie stale wahaniami nastroju w postaci licznych epizodów łagodnej depresji oraz stanów wzmożonego samopoczucia.( nie korelują z wydarzeniami )
Zespół uzależnienia od alkoholu- za czym przemawia picie alkoholu ciągami , utrata kontroli nad jego stosowaniem , zmiana tolerancji , pobyty ( uzasadnione ) na izbie wytrzeźwień

W czasie zarzucanego czynu : zachowanie opiniowanej w opisywanym okresie wynikało przede wszystkim z negatywnego działania alkoholu (2,97 promila ) potęgującego niestabilność emocjonalną . Nie znajdowała się w żadnym takim stanie , który znosił by lub w stopniu znacznym ograniczał jej zdolność do rozpoznania znaczenia czynów i pokierowania swoim postępowaniem

A na każdej rozprawie pytają co mi jest. Wydrukować to?

JA WAM PRZY OKAZJI ZESKANUJE TE KILKA STRON , KTÓRE PISZE TAKI BIEGŁY SĄDOWY.
CZYTA I OPISUJE CAŁA HISTORIE CHOROBY , WYPYTUJE , OPISUJE .
POTEM UDOSTĘPNIA PROKURATOROWI ,SĘDZIEMU, JEST TO W AKTACH DOSTĘPNE DLA ADWOKATA I POSZKODOWANEGO.
CIEKAWE CZY SAMO CZYTANIE WYWOŁA U WAS UCZUCIE SKRĘPOWANIA.
NASTĘPNIE SĘDZIA ALBO PROKURATOR WYDAJE WYROK LUB UMARZA POSTĘPOWANIE . 
MOŻE TEŻ POSZKODOWANY COFNĄĆ NA PEWNYM ETAPIE SWÓJ WNIOSEK.

A  sprawa mojego orzeczenia o niepełnosprawności w tym czasie?
1.  30.11.2015 r wydano mi orzeczenie - lekki stopień do dnia 30.11.2017
odwołałam się od stopnia 
2.  08.01.2019 - wyrok : Sąd  oddala odwołanie  ( BEZ ZNACZENIA FINANSOWEGO -kasy w razie korzystnego  rozstrzygnięcia nie wyrównują ) bez sensu no nie ? ale 
3  odwołałam się 
w międzyczasie - w terminie 
4. 30.11. 2017 - złożyłam wniosek o nową komisję w sprawie grupy - 
4 a ) zawieszono postępowanie do czasu wyroku sądowego , pomimo ,że odwoływałam się tylko od stopnia a nie terminu na jaki została przyznana niepełnosprawność - tylko do tego mógł  się ewentualnie Sąd przychylić
5. 04.12.2018 = złożyłam wniosek i zaświadczenie lekarskie o pogorszeniu się stanu zdrowia w stosunku do wniosku z listopada 2017 i ponowną komisję lekarską .
5a ) zawieszono postępowanie ( wydanie decyzji ) -dalej nie przeprowadzono badania 

- termin rozprawy w Sądzie Okręgowym 25.04.2019 - DOTYCZY orzeczenia wydanego do 2017 r

cdn....


Dla każdego emeryta? –

 –

Zdanie, którego nie chciałbyśusłyszeć u dentysty –  nie bój się mariusz wszystko będzie dobrze

 –  Taking Baby's temperature Handling Tip Do Don't

(Sprostowanie) – Nie odeszła. Była na poczcie

Kto by takiego nie chciał. No. Na pierwsze kilka lat...❤️❤️❤️

Zacznij doceniaćto co masz. – Bo dla innych to marzenie.

2 komentarze: