wtorek, 2 kwietnia 2019

Nie mogłam wejść na swojego bloga a potem jakoś pozmieniali
Pisze jako Anonim, brak zdjęcia , ,,,, ???!!!

Ja się zastanawiam dlaczego sprawę cywilną odnośnie przychodni odesłano do miasta wojewódzkiego , do sądu okręgowego?
Musi to być błąd sekretarki bo:

Adres spółki- Sosnowiec
Kwota-  kwalifikuje do Sąd Rejonowy
Adres mojego internisty- gdyby był właścicielem przychodni-Katowice , ale o tym Sąd nie ma prawa wiedzieć

Dlaczego Sąd umorzył sprawę izby?
Szkoda czasu, aby oprócz policji okazało się w prokuraturze ,że pielęgniarka ( to co nam umarzała Izba Pielęgniarska i Prokuratura - dane osobowe , zniesławienie i inne ) i lekarka też nie przekroczyły uprawnień funkcjonariusza , którymi nie są. Nawet kierownik jednostki.
Mandaty dalej się ciągną a Sędzia nie reaguje,że policja wg Sędziego zabrała mnie na I izbę bezprawnie.

Natomiast mandaty odnośnie izby II ?
Czekamy , czy biegły stwierdzi ,że podczas czynu byłam poczytalna. Bo teraz chyba , na wizji lokalnej , nie zaniepokoiłam Sędzi czy jestem poczytalna.

Takie tam rozgrywki , szarady , porachunki

Żywność drożeje najszybciej od 2011 r. W dekadę ceny wzrosły o 30 proc.

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/inflacja-ceny-dane-gus-2017-zywnosc-odziez-i,163,0,2396323.html

Skoro 500+  nie przyniosło wzrostu konsumpcji w rodzimych sklepach....

To nawet w Portugalskich  Biedronkach chleb podrożał....

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/inflacja-ceny-dane-gus-2017-zywnosc-odziez-i,163,0,2396323.html

Skoro 500+  nie przyniosło wzrostu konsumpcji w rodzimych sklepach....


To nawet w Portugalskich  Biedronkach chleb podrożał....


Biedronka – sieć sklepów należąca do spółki akcyjnej Jerónimo Martins Polska (JMP), której właścicielem jest portugalskie konsorcjum Jerónimo Martins.


Biedronka generuje 65% dochodów JMP (wrzesień 2014). Pod względem liczby sklepów jest to największa sieć handlowa w Polsce. Biedronka posiadała na koniec 2017 roku 2823 sklepy[3]. Jest jednym z największych podatników w Polsce, w 2013 kwota odprowadzonych podatków przez JMP to ok. 700 mln zł, w tym podatek CIT w wysokości ponad 305 mln zł. 

A dobrze kojarzę  ,że Sygla przejęli Portugalczycy?


Macro ? hmmmmm....

List dostałam z prokuratury
Odmowa wszczęcia śledztwa wobec FUNKCJONARIUSZY  POLICJI co mnie badali alkomatem NA IZBIE WYTRZEŹWIEŃ.a ja im zarzucam ,że tworzyli fałszywe dowody na potrzeby innych postępowań karnych
To jeszcze mi wlepią fałszywe oskarżenie policjantów
Czad
Alkomaty ,że są zepsute mówiłam.

ACHA
I zadośćuczynienia za izbę nr 2 nie będzie , bo materiał zbadany wszechstronnie. Na to postanowienie nie słuzy zażalenie....
Nic o monitoringu....

TO TAKIE 151  KK ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz