piątek, 19 kwietnia 2019

poniedziałek

Myślałam ,ze w szkołach nie pisze się już wypracowań gdzie pracują twoi rodzice , bo dzieci wstydzą się , kim są ich rodzice.
A tu proszę . Dumna córka ,16 by opisała kim jest jej mama.
Może jeszcze by dodała ,że tata to nie latawiec

Jeśli to prawda - chapeau bas młody –  Mam syna, który właśnie jest w szóstej klasie Nigdy mnie nie wzywali do szkoły, aż w końcu nadszedł ten dzień. Dowiedziałam się, że mój „niewychowany" syn jak to ujęła dyrektorka zachował się karygodnie oblewając zupą jej dziecko. Nawet nie potrafiłam sobie wyobrazić, że moje grzeczne dziecko jest zdolne do takich rzeczy. Dopiero w domu powiedział mi jaki był powód, a mianowicie okazało się, że córeczka dyrektorki napluła do zupy dziewczynki z biednej rodziny. Chciała sprawdzić czy tamta zje tę zupę czy będzie głodować. Mój syn nie mógł tego znieść i oblał tym barszczem tę gówniarę, a tamtej z biednej rodziny oddał swoją porcję Jeszcze nigdy nie byłam tak dumna ze swojego dziecka.





Ach te dzieci....
Całe mamusie....

21 kwi 2018 - Bo polska bieda miała tak naprawdę twarz dziecka. Im ktoś miał więcej dzieci, tym więcej miał problemów finansowych – mówił poseł PiS.



1 kwi 2019 - Wyrównana sezonowo stopa bezrobocia w Polsce wyniosła 3,5 proc. w lutym 2019 r. wobec 3,6 proc. w poprzednim miesiącu, podał unijny ...

Polska/Stopa bezrobocia

3,7% (sty 2019)

0Znalezione obrazy dla zapytania bezrobocie w polsce













EMERYTURY w 2019 roku
Renty i emerytury w Polsce w 2019 roku wzrosną o 3,26 proc. brutto. Tym samym kwota najniższej emerytury będzie wyższa o ok. 33 zł brutto. Brutto świadczenie wyniesie więc 1063,37 zł (w tym roku emeryci dostawali 1029,80 zł), a netto 904,67 zł (878,12 zł w 2018 r.)

Jakie są średnie czynsze za mieszkanie w różnych miastach w Polsce?

Warszawa.  Średnia cena najmu niewielkiej kawalerki wynosi ok. 1 500 zł. Mieszkania dwupokojowe  ok. 2 000 zł. Katowice – średnia cena najmu lokalu o powierzchni do 35 m2 wynosi 900 zł.

cheetosy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz