środa, 3 kwietnia 2019

Dalej Midas musi zniknąć

Tak jak teraz postanowienia prokuratorskie przeparkowuje , naprawia Sędza itd itd itd
Tak w 2004 zaczęli ludzie dostawać wylewów : Waldemar Godzisz..., dr Zalitacz ?.... Umarł mój ojciec Waldemar Choiński - popełnił samobójstwo ( sprawa mieszkaniowa sama się rozwiązała... orzeka dalej )
A Sosnowiec?
Stagnacja 151 kk HMMMM....
Król Midas musi zniknąć...

To ja jestem statystyka
148 kk       500-  500 (wykrytych ) zabójstwa
155 kk   11000 - 130  ( wykrytych ) nieumyślne spowodowanie śmierci
151 kk     3400 -  27 (wykrytych ) samobójstwa odnotowane jako wynik podżegania
5 000 -prób samobójczych nieudanych
5 000 - prób samobójczych zakończonych zgonem

Wyliczam zatem ,że 16 000 rocznie umiera ludzi w Polsce bo.....?
Polska liczy 38 000 000 obywateli.
37 800    2019
37  858   2018
37  908   2017
37  948   2016
.....
38 182   2004

Ostatnie 15 - zmniejszyła się ludność polski o 382 tys
To z terytorium Polski zniknęły 2 duże miasta
Zaginięć rocznie policji zgłaszane jest ok 20 000

-  TA je drażni
-  TO nie umiecie?

Ile osób w Sosnowcu jest zdziwionych co narobili?
A ja się śmiałam....
A dziś nie widzę by ktoś płakał....

Byłam dziś w MOPS . 12.03.2019 zgłaszałam ,że otrzymałam zwrot podatku. Do dziś dec nie jest zmieniona. Dalej nie jest wypisana !!!!! decyzja okresowa na kwiecień.

Z escape room na SOR-y zeszli

Poznańscy policjanci zatrzymali 33-latka, który miał włamywać się i okradać domki w ogródkach działkowych. Mężczyzna usłyszał 66 zarzutów, do których się przyznał. Trafił już do aresztu, grozi mu 10 lat "za kratkami". (http://www.tvn24.pl)

Podejrzany w sprawie tragicznego pożaru w escape roomie zostaje w areszcie (http://www.tvn24.pl)

W Sosnowcu .Panika , ludzie ratunku...
A co się dzieje?
Poproszę o kilka rzeczowników i kilka czasowników

Godziny czekania na pomoc i śmierć pacjenta. Kontrole NFZ w szpitalach na Śląsku (http://www.tvn24.pl)

W przypadku przychodni denata nie stwierdzono....

Ja to jeszcze myślę ,że jeżeli faktycznie przychodnia jest internisty i doktor będzie chciał ją odzyskać , to sam wpis w Sądzie Cywilnym Okręgowym wyniesie go 100 000 zł.

Moja znajoma poszła do ustawodawcy na naradę a ja....

A moje roszczenia cywilne za wyrzucenie z przychodni przenieśli do Katowic. To tam mój internista ma zarejestrowaną swoja działalność w urzędzie miejskim. Tyle ,że ja kwestionuję działania przychodni na NFZ . Z NFZ umowę ma podpisaną Spółka Start z siedzibą w Sosnowcu. Kwota        17 000 roszczenia też nie kwalifikuje sprawy do Sądu Okręgowego w Katowicach.
Może internista z internistą się broweranem rozwodzi . Tyle pułapka to chyba obrzydliwy na laski stary kawaler

Tyle ,że Sędzia miał monitoring a wydał nieodwołalny wyrok ,że prawidłową decyzją było zawiezienie mnie na izbę wytrzeźwień .
Ten Sędzia co dzień przed wyrokiem w sekretariacie krzyczałam czy wyda sprawiedliwy wyrok jak już mi dziecko albo mnie zabiją?
Może wizja lokalna?
05.04.2019
Byłam w Sądzie - Sędzia myślał ,że piłam między pobytem w przychodni a przyjazdem policji.
A wnioskowałam o przebadanie sprawności alkomatów.
Bo albo popsute albo wg ich wskazań nie mogłam pić. Promile spadały . A jeszcze przez godzinę co najmniej promile od ostatniego kieliszka rosną. Zależy od długości ciągu alkoholowego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz