środa, 18 września 2019

Gmina pogłębia problem

Pamiętacie Urząd Miejski - koszty sądowe- Urząd Pracy?
Napisałam ,czy mam już wszczęte postępowanie egzekucyjne w administracji .
Przypomnę ,że Urząd Pracy groził mi KOMORNIKIEM.
Urząd Miejski dalej odsyła mnie do Urzędu Pracy.
Niby jako jednostka budżetowa Urząd Pracy jakieś tam swoje prawa decydowania ma ale je nabył na drodze nieprawnej , przekraczając granice swojej suwerenności , nastąpił jakiś błąd nazwijmy w przyznaniu prawa o decydowaniu o sobie ,  przekroczone granice prawa to chyba Prezydent Gminy ( który miał przywłaszczone przez Urząd prawo w swoim zakresie obowiązków przyznane - prawo do reprezentowania przed Sądem jednostkę budżetową lub ustanowienie radcy prawnego w procesie cywilnym i który powołuje Dyrektora Urzędu Pracy  ) powinien poczuc sie do obowiązku wyjaśnienia sprawy a nie umożliwiać pogłębianie problemu ?

Coś słyszałam z plotek ,że mój doktor chciał dzieci - świecić im przykładem i nie wiem czy sądownie nie dostał jakiejś opieki . No ale to z plotek mam....

To chyba miłość –  57 minDo madki z bombelkiem, która byla wlasniekawce w knajpce na Rynku.Twoj bombel tak darl ryja, ze mialem ochotęwstac i nabic go na swoj widelczyk od ciasta,którego nie moglem zjeść.Do momentu az sie nie odwrocilas w mojąstronę. Twój usmiech i spojrzenie sprawily, zecaly świat nagle sie zatrzymał, a zamiastwrzasków w głowie slyszalem juz tylko śpiewptakow.Odezwij sie na priv jesli to czytasz, obudzilaswe mnie instynkt rodzicielski, wychowam jakswoje. Nie zabiorę Cie do kina jak reszta z nich,ze mną przezyjesz swój własny film.

Zastanawia mnie, jak wielu bezdomnych to po prostu ludzie, którzy wpadliw depresję i pili, żeby zapomnieć,a w końcu tak się zatracili,że skończyli na ulicy –
ODPOWIEDŹ : bardzo dużo.
Ludzie wrażliwsi nie radzą sobie w realnym świecie . Nie jest ,  to co widzą , co ich otacza , dla nich normalnym zachowaniem. Godnym człowieka.
Drogi ucieczki są różne.
Problemy można zapić , zajeść , zagrać ,
Zabijanie w dzieciach empatii i ich niewinności powinno być przestępstwem –

Rozumiem ,że przykryła dziecko zebry?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz