poniedziałek, 30 września 2019

Poznaj swoich bliskich.

No to koleżanki z pracy nigdy już nie zaspokoją ciekawości co można robić 4 h w pracy , mając rejon do sprzatania 1 korytarz z 20 pokojami.
Kierowniczka zamieniła , bo koleżance za ciężko było.
I nikt się nie zastanawia , co ona tam robi 1.5 h ?
4 minuty w kazdym z pokoi?
Znalezione obrazy dla zapytania: pokój biurowy
A mnie z troską wtajemniczały w arkana i np nie pozwoliły codziennie dawać nowego ręcznika papierowego do rąk tylko dwie połówki.
Z innej kuchni , gdzie postawiło się cały i zabrało połówkę.
Co jeszcze będzie stosowaną praktyką?
Jeżeli ktoś mi mówi że :
Znalezione obrazy dla zapytania: klatka schodowa 2x 4 piętra = 1 h
Znalezione obrazy dla zapytania: aneks kuchenny biuro 6 x aneks kuchenny = 0,30 min
Znalezione obrazy dla zapytania: ubikacja biuro 4x toaleta = 0,20 min
To za duzo i zdrowie nie pozwala , to ja bym skonsultowała to badaniami kontrolnymi.
Bo co tu zaproponować w zamian 2 h pracy dziennie?
1,5  godziny co drugi dzień?
W pn , śr i pt sprzątamy pokoje.
Mam 4.
Jak pierwszy raz weszłam , też wyglądało że nikt tam nie urzęduję:
Znalezione obrazy dla zapytania: pajęczyna na monitorze
Ta publikacja i o 15 telefonuje kierowniczka ,że mamy zwrócić uwagę na pajęczyny i mam omieść korytarz.
Ale jak przelaciałam w 2 tygodnie po 3 piętrze to inżyniery myślały ,że im żarówki powymieniali.
Ale chłopy to takie są....
I ZNOWU BÓLE GŁOWY JAK 20 LAT TEMU W SYGLU.
CIEKAWE CZY ZNOWU NAS JAKIŚ JERONIMO PRZEJMIE...

A jedna z Pań sprzątających poszła do koordynatora huty od spraw porządkowo administracyjnych i powiedziała ,że inżyniery jej na złość śmiecą slonecznikiem.
Chyba będą przyjęcia na hutę.
Nie , nie ma P 

Chcecie poznać swoich rodziców?
Jak się wzajemnie rozumiecie?
Jakie są między wami więzi?
1. Co otrzymywaliście za prezent pod choinkę lub urodziny?
Czy wymyślenie i zrealizowanie pomysłu odnośnie prezentu zajęło trochę czasu?
Czy odwzajemniacie się tym samym?
Ja dałam swojemu kasę , bo coś chciał zrobić w samochodzie.
A ja nie do końca znam się na dewoo.
A wy o czym rozmawiacie z rodzicami?


Agencja rządowa nie pozwala badać seniorów, ponieważ istnieje ryzyko, że jeszcze by im wykryto jakieś choroby i trzeba byłoby ich leczyć, a to przecież wydłuża kolejki do specjalistów – W opinii czytamy, że do grupy, która miałaby zostać w ramach programu przebadana, włączono również populację bezobjawową, a to może - według Agencji - skutkować wręcz "nadwykrywalnością poszczególnych jednostek chorobowych".Oznacza to ni mniej, nie więcej: im więcej osób zostanie przebadanych - tym więcej chorób może zostać wykrytych.A to - zdaniem Agencji i resortu zdrowia - może przyczyniać się do "pogłębienia trudności w dostępie do świadczeń NFZ" przez zwiększenie kolejek do specjalistów

8-drzwiowy autobus turystycznyPackard z 1941 r. –

Dostałam zwrot wniosku odnośnie uzasadnienia wyroku w sprawie ukarania za akcję w przychodni w celu uzupełnienia czy uzasadnienie ma dotyczyć całości wyroku czy tylko o karze.
O karze jak napiszę to tylko napiszą dlaczego tak mało - bo nie pracuję?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz