piątek, 6 września 2019

Znowu okna...

w mojej pracy , koleżanki namawiają mnie do umycia 28 takich okien :

  Znalezione obrazy dla zapytania okna plastikowe dwuskrzydÅ‚owe podwójneOkno tanie okna 1465 1435 biaÅ‚e dwuskrzydÅ‚owe pcv
Czyli 56 takich:
  Okno tanie okna 1465 1435 biaÅ‚e dwuskrzydÅ‚owe pcv
 

Tyle że okna się tu myje sierpień i grudzień a ja mam umowę wrzesień-listopad.
Podobno tamta przede mną szła do zwolnienia i nie kazali jej już w sierpniu myć.
Podobno też jak przyszła w piątek to była zaskoczona ,że ma już nie przychodzić bo ja jestem w poniedziałek.
Pracowała kilka lat .
W kwietniu też nie umyła.
FRAJERKA
A ja cito teraz ?
A gdzie moje vacatio legis ?
Przejściówka , ochronka?

Ale i tak nie narzekam . Dotąd 1 osoba miała 2 i 3 . Zabrał mi drugie i uszczęśliwił tą co miała 4 piętro.

Pokochały mnie w pierwszy dzień pracy.

Facet pozwala nam wychodzić godzinę wcześniej.
Więc skoro mam orzeczenie i według prawa pracuje 7 godzin , to w tej sytuacji wychodzę po 6 godzinach.
To kiedy ku*rwa mam te okna myć?

Może mnie da na 2 p ?  Tam jest chyba z 10-15 ?

..........ZA MIESIĄC .......

No jeszcze na pierwszym mam 5-6 i parterze kilka ale te w sierpniu były myte.....
No ale ..... jak mówiłam , ta co ma 4 i dostała 2 które miałam mieć do 3 ja , co mówiła ,że ona samo 3 to miała ale na pół etatu ....od poniedziałku już sobie połowe okien sierpniowych za koleżankę co wyleciała umyła.
No ta , co ma cały etat bez niepełnosprawności i na cały etat 6 h robi . Szacun.
Może się czuje związana z firmą i nie chce żeby facet kontrakt stracił.
Bo w kwietniu też NIE UMYŁA.
CAŁY ROK MAM NADROBIĆ ?
TAK WŁAŚNIE ROBIĄ LUDZIE JAK IM DASZ PALEC

Wysokość dofinansowania

PFRON :

Kwota miesięcznego dofinansowania uzależniona jest od:
  1. stopnia niepełnosprawności pracownika,
    • 1800 zł – w związku z zatrudnieniem pracownika o znacznym stopniu niepełnosprawności
    • 1125 zł – w związku z zatrudnieniem pracownika o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności
    • 450 zł – w związku z zatrudnieniem pracownika z lekkim stopniem niepełnosprawności.
Powyższe kwoty dofinansowania zwiększa się o 600 zł w przypadku osób niepełnosprawnych w odniesieniu do których orzeczono:
  • chorobę psychiczną (02-P),
  • upośledzenie umysłowe (01-U),
  • całościowe zaburzenia rozwojowe (12-C),
  • epilepsję (06-E) oraz
  • niewidomych w stopniu znacznym i umiarkowanym (04-O).

kwota brutto2 250,00 PLN
ubezpieczenie emerytalne219,60 PLN
ubezpieczenie rentowe146,25 PLN
ubezpieczenie wypadkowe37,58 PLN
Fundusz Pracy55,13 PLN
FGŚP2,25 PLN
koszty pracodawcy2 710,81 PLN
Czyli dwóch pracowników pełnosprawnych kosztuje pracodawce 5 421,62
a trzech niepełnosprawnych 2 957,43 
A piętra są trzy , nie będzie trzeba łączyć.

I tacy ludzie maja prawa wyborcze. –

Koszyk socjalny - wyżywienie -240 zł.
Podstawówka - podręczniki za darmo
10 zeszytów A 60 - 20-30 zł
piórnik z wyposażeniem 30-50 zł
plecak 30-100 zł
tenisówki  - 20 zł
strój gimnastyczny - 20 zł
komitet od 20 zł
ubezpieczenie od 30 zł
blok techniczny
papier kolorowy
nożyczki w piórniku
klej
pisaki i kredki w piórniku
180 zł + wyżywienie jw WRZESIEŃ SZKOŁA PODSTAWOWA - 420 zł
A samotne matki z najniższą krajową jeszcze: dodatek do czynszu ,
Alimenty od 600 zł w górę.


 –

I żeby nie było ,że jestem stronnicza .
Mój syn w tym miesiącu broni magistra . Do posiadanego już inżyniera , pozwolę się pochwalić . Osiągnięciami. Mojego dziecka 

Dla wędkujacych w Wiśle powiedzenie"Poszedł na ryby i gówno złapał"już nie jest takie śmieszne –

Kiedyś się zapraszało na wywiad, teraz już za to trzeba zapłacić – Choć to z podatków, więc jak za darmo Prawdziwek19-12 @Prawdziwekl Pani Dulkiewicz, czy ta okładka kosztowała 49.200z1 Czy zapłaciła Pani za tekst w którym napisane jest: "Współpracownicy nazywają ją Panią Premier." Na tyle zł opiewa faktura za "usługę wywiadu i publikacji", którą Gdańskowi wystawił koncern Ringier Axel Springer Polska. KARCZEWSKI, JAK CZY WYWIADY NAJBARDZIEJ SIĘ DOBRZE JESTEŚ Z DICAPRIO, ORT« LUKSUSOWY MARSZAŁEK POZWIESZ? PRACOHOLIKIESM 1 TARANTINO

I nie jestem stronnicza , bo mój syn w tym miesięcu broni magistra.

 –  Prosimy o nakładanie worków jednorazowych na twarz w przypadku mierzenia jasnych ubrań Dziękuję

Brudzą fluidem .
Boże....
Zaryzykowalibyście? –

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz