poniedziałek, 9 września 2019

Zmiana prezesa SKO


Przyszło wezwanie z Sądu Administracyjnego , wraz z odpowiedzią na skargę załączoną do przekazanej przez nich skargi - przez SKO , o uzupełnienie braków formalnych skargi poprzez podanie numeru PESEL.

Ewidencja ludności polega na rejestracji określonych w ustawie z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 388.) podstawowych danych identyfikujących tożsamość 

Może nie mogą mnie zidentyfikować bo jeszcze nie umarłam?
A w załączeniu , co Sąd posiada w swoich aktach ( przykładowo )

 Tu MOPS wylicza co przesyła do SKO ( do I instancji odwoławczej  )




A tu SKO wylicza co w załączeniu przesyła do Sądu ( do II instancji )


Zauważyłam ,że Prezes SKO się zmienił....
A nie pan Robert Prokop był widocznie Wiceprezesem.

Pan dziekan Uniwersytetu Śląskiego - Wydziału Prawa i Administracji  prof Czesław Martysz, podobnie jak orzekająca w SKO prof Lidia Zacharko i orzekający w Sądzie Administracyjnym prof Andrzej Matan to raczej z jednej Katedry?

Mnie z Katedry Pr Adm uczył prof Ernest Knosala.
Niestety Świętej Pamięci .

Może dlatego mnie żenuje utrzymywanie : ze względu na ograniczone możliwości ośrodka , czy trudna sytuacja Państwa i Gminy jest faktem powszechnie znanym.

W zamian : dwie kopie , PESEL , przesłanie rachunków opłat do zwolnienia z kosztów.
REMIS

No albo to . 
Taka manufaktura . 
Tu i tu wpisano ,że dotyczy tej samej sprawy o sygn akt II SA/GL 760 /19

Jak w zgadywankach dla dzieci.
Znajdź różnice 




Spojrzenie z bliska na pająka-matkę niosącej swoje młode –

Zawsze pomocny – zapytaj.onet.pl :)



ROZPATRZENIE REKLAMACJI KZK GOP :



Odpowiedź na reklamację:
Dzień dobry

Informujemy ,że aktualizacja danych systemu następuje po 3 godzinach( zgodnie regulaminem ŚKUP § 11 p.6 p.p.13)  , dlatego doładowania przelewem karty należy robić z odpowiednim wyprzedzeniem. Pani podjęła pierwszą próbę aktywacji biletu przed upływem 3 godzin i dlatego czytniki w tramwajach linii 26 i 21 nie odczytały biletu i zapłaciła Pani za przejazd w taryfie odległościowej. Później bilet 30- dniowy został aktywowany.
 Przepraszamy za wszelkie trudności związane z użytkowaniem karty ŚKUP.

Z poważaniem  -  Jaromir Opolski
                                   Referat PM

                                   Referat  PM
Jednocześnie informujemy, że pasażerowi przysługuje prawo do:
• odwołania się od niniejszej decyzji: w Punkcie Obsługi Pasażera (POP) lub listownie na adres ZTM w Katowicach lub mailowo na adres  kancelaria@metropoliaztm.pl
• zwrócenia się do Powiatowego lub Miejskiego Rzecznika Konsumentów;
• wystąpienia do sądu właściwego dla siedziby ZTM - Sąd Rejonowy Katowice -Zachód w Katowicach.
A ja im napisałam ,że nikt nie mógł biletu odczytać i proszę o przedłużenie biletu okresowego o 1 dzień !!!!!

A ja dotarłam do niespodzianki dla mnie 

Od 1 kwietnia pasażerowie korzystający z okresowych biletów bez limitu przejazdu, nie mają obowiązku sczytywania karty przy wchodzeniu do pojazdu. To jedna ze zmian, jakie zaszły w ostatnim czasie w komunikacji miejskiej na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.https://itvm.pl/n/wydarzenia/04/06/koniec-odbijania-karty-przy-wejsciu-i-nowe-ceny-biletow-miesiecznych/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz