wtorek, 12 lutego 2019

środa 13.02

Jak w sadzie sędzia zapytała się policjanta dlaczego znowu mnie wziął na izbę pomimo ze ostatnim razem sędzia zdecydował że było to niezasadne To dziwie się że policjant nie odpowiedział że prokuratura nie stwierdziła żeby nie dopełnił obowiązków lub przekroczył uprawnienia a komendant w postępowaniu dyscyplinarnym nie dopatrzył się w jego postępowaniu uchybień Nawet policja dalej pełna wiary?

Dostałam wezwanie na rozprawę w sprawie mandatów za awanturę w przychodni I znowu Leczyła się pani psychiatrycznie? I skierowanie do orzecznika w celu stwierdzenia czy podczas ( NIEPOPEŁNIONEGO) czynu byłam poczytalna

W uzasadnieniu wyroku odnośnie renty sędzia napisała że źle się czuje ,mylę daty ... Kuźwa A urząd pracy napisał sprostowanie do oczywistej omyłki ze to nie dlatego mnie wyrejestrowali Dać sprostowanie do sadu? Mnie się własnie tez to nie widziało i pisałam zażalenie do Wojewody

Mnie to kiedyś zastanowiło jak sędzia który orzeka na podstawie doświadczenia życiowego, świadomości społecznej, powiedział ze nie zwolni mnie od kosztów sadowych , bo kłamie  , bo nie można się utrzymać za 400 zł miesięcznie. Pokazałam na fejsie ile ludzi w Polsce żyje za najniższa rentę czy emeryturę Ludzie kapią się w wodzie po wnukach a potem używają ja do toalety Widywałam kobietę która w zimie żeby ogrzać mieszkanie znosiła gałązki do pieca Mieszkam w centrum dużego miasta Jak pokazywali w telewizji ze starsza kobieta ukradła kostkę masła Ostatnio z wariatkowa, gdzie facetowi robili elektrowstrząsy wyciągnięto człowieka który tam wylądował bo bodajże herbatę ukradł ( źródło informacji na facebook)

A najlepszy numer to to , ze chyba sarenki maja mnie za prostytutkę ( jak te psy do suki latają- słyszałam o sobie - miej cię w opiece jak cie znajdą , tą co latali ) i myślą chyba że brudny dochód pieniędzmi z mops piorę A od tych 400 zl na miesiąc przecież się podatku nie płaci No ale dwa lata temu okna wymieniłam, bo jak siedziałam pod oknem to wiatr mi na głowie włosy mierzwił Tyle , ze jak ktoś latami same ziemniaki wpieprza, to i ze stażowego wynoszącego 900 zl na rękę może coś zaoszczędzić A najbardziej podejrzane BO ZAWSZE UŚMIECHNIĘTA NIE SKARŻY SIĘ. Bo mnie nie zalewa gorycz zazdrości i zawiści Nie zazdroszczę nikomu ani chłopaka, ani samochodu lepszego , ani modniejszej sukienki ani markowych okularów Te uczucia są mi obce Bym była jak inne , miała bym jak inne. " tu jest super , mamy jeszcze tych za sobą " Tych z grilla ? Oj Polsko Polsko

Jak autorka tego bloga dalej będzie Halina to sarenki nigdy się nie dowiedzą co robią Dobrze im w czyjejś sukience?

Ja kiedys rozmawialam z prostytutkami Czy to potrzebowaly pieniadze zeby studiowac czy na czynsz czy zeby podnies swoj status spoleczny , jedno bylo wiadomo Nie potrafily potem zaufac ludziom , otworzyc sie , nawet przed tym swoim jedynym Nie potrafily juz przezywac uczuc jak inni PAMIETAJCIE ZE ZA WSZYSTKO W ZYCIU TRZEBA ZAPLACIC
Tylko czyste sumienie nie ma ceny

Ja to mysle sobie o takich plotkarach Jedno , ze by ich nie bylo gdyby nie bylo sluchaczy.Ale mnie sie to kojarzy z takim gluchym telefonie Czy nie wstyd im podgladac i podsluchiwac innym Ja to sobie wyobrazam jak taki test u psychiatry Psychiatra chcac ocenic stan chorego. , jeho samopoczucie pokazuje mu plamy , obrazki Pyta Co pan tu widzi? Kota Czy psychiatra odpowie Nie Zle to zyrafa?
Ludzie co kolwiek empatyczni, kulturalni , inteligentni nie feruja ocen pochopnie
W internecie laska shejtowala inna ze nie chce dziecka karmic piersia Ze po co jej dziecko...
A inteligentny czlowiek wlacza mozg Nie jestem w jej sytuacji Moze dziecko z hwaltu Moze problem z piersiami i nie wie ze lekarz moze szybko pronlem rozwiazac, moze dziecko zabkuje itd
Katolik natomiast pomyślał by - biedna Może nie nawiązać z dzieckiem tak silnej więzi jak ny chciała

Głąb i debil zignorował by jako niekompetentny do dowalania innym lub wymądrzania się

Jezu Wstyd Wstyd Wstyd

Kiedy sięgamy po cudze? Jak nie mamy swojego !!!

Co by było gdybym weszła na sale operacyjną i powiedziała ze jestem chirurgiem? Gdyby mi uwierzono i zoperowała bym trzustkę waszej matce , ojcu , dziecku ? Pomogło by potem moje tłumaczenie , ze ja tak bardzo chciałam pomoc? Odpowiedzieli byście, spoko to nie była trzustka ale pomyłki się zdarzają? Uda się następnym razem .

Ale motyw najlepszy dla tych co się spowiadali komuś , kto myśleli, jak ksiądz Jak w studnie

Najważniejsze w życiu –  Najwazniejsze w zyciu jest,gdy wszyscy Twoi bliscysą zdrowi i z TobąReszte da sie kupić, wyrzucićnaprawić lub zapomniećNiektórzy bohaterowie noszą peleryny, inni mają ogony... –
Polska mentalność – W jednym obrazku Możesz! –  Porady prawneCzy jeśli moja siostra dobrze zarabia i mawłasną firmę a ja jestem samotną mamą trujkidzieci i nie mam pracy to czy moge podaćsiostre o alimenty?
 Też tak macie ? He He To poćwiczcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz