czwartek, 7 lutego 2019

Piatek 08.02

Czasem, wśród tylu negatywnych postów, polityki, stresu i globalnego ocieplenia, po prostu potrzebujesz zdjęcia myszki śpiącej w kwiatku –
Mnie odpisywali na fejsie tylko na messenger

   W statystykach mojego bloga przoduje :  Polska ,nieznany region, Niemcy, Portugalia , USA ale witamy Nepal- stary znajomy jak mniemam z fejsa? I 1 Włocha . Pan od wolnych mediów z fejsa? : ))   już mnie znalazł.... ?  : ))

Statystycznie 13,5 wejść / dzień
Czyli , nieznany region co mi wchodzi 3 razy na dzień , to ci co mi psują komputer?
_  Co tam dzisiaj przerabiamy ?
_ Ja nie zapomnę tych min . JA : Patrzą ! ODPOWIEDŹ : jak to ? nie ciebie wrabiają ?
                                                                                    Friedlieb Ferdinand Runge - 225. rocznica urodzin
Most nad Sundem – - wantowy most drogowo – kolejowy o długości 7 845 m, przebiegający nad cieśniną Sund, łączy stolicę Danii – Kopenhagę ze szwedzkim Malmö. Jest  najdłuższym na świecie mostem łączącym dwa państwa.– most o długości 7 845 m – sztuczna wyspa Peberholm o długości 4 050 m – tunel o długości 3 510 m

_ Mnie jeszcze nie uświadomiliście dlaczego córka matce to robiła potem ?
Mnie olewali ale są organizacje obrony praw człowieka ....
Dzwonienie
Przestrzeganko

Przepraszam najmocniejCzy dobrze widzę ,że ten dziki  miś jest zakolczykowany ? Ingiwilowany , zaczipowany , obserwowany przez drony , teleskopy , satelity ,poznajemy  jego życie , odkrywamy nowe planety , wysyłamy rakiety w kosmos , odkrywamy leki na raka , mamy drukarki do kamiennych tablic i tymczasem w Sosnowcu :
Przypomnę ,że wtedy sprawa Melanie się już sama rozwiązała a Scarlett już nie chciała Ashley . Na celowniku już był Rhett Butler
Jak była premiera filmu to ojciec protoplasta miał już jakieś 26 lat. Taki 14 lat starszy Bodzio
Eugeniusz Bodo -Bohdan Eugène Junod
Ilustracja
 Zmarł z wycieńczenia i głodu w 1943 r w łagrze w Kotłasie w wieku 44 lat

 _ A tym czasem w Gdańsku :
 14 stycznia2019  zmarł Prezydent Gdańska
  "Papież Franciszek przekazał różańce dla rodziny Pawła Adamowicza. Jednocześnie Ojciec Święty, za pośrednictwem arcybiskupa Sławoja Leszka Głodzia, złożył kondolencje najbliższym zamordowanego prezydenta Gdańska. W czasie trwania pogrzebu Pawła Adamowicza, papież ma modlić się w jego intencji."
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/papiez-franciszek-przekazal-rozance-dla-rodziny-pawla-adamowicza/4lz51we

Na prezydenta Gdańska kandyduje 3 kandydatów.

_ Czytałam ostatnio okrutny żart ale jak że adekwatny do dzisiejszych czasów:
Pan Bóg stworzył Żydów
Zabili mu syna
Pan Bóg stworzył Hitlera

A Dionizos - Midasa

_ To jak doktorowi nie chcą przychodni oddać  ( mnie mówił ,że jego , a ja , że nie panie doktorze , wg NIP  na recepcie , to nie pana )-  to dzwońcie do ABW , ja chce konstytucyjnie lekarza sobie sama wybierać , składać skargi nawet specjalnie kłamiąc , mieć prawo pisać bloga i fejsie ,przeczytać książeczkę, no tą co leży ?
Żeby mój doktor się nie zdziwił jak Al Capone .
 Też tak mam .    Tylko ,że wybrani przez niego czytelnicy ,w swoich sferach dopuszczają przekleństwa
A znacie to powiedzenie ,że jak coś palniesz to mądry nic nie powie a głupi pomyśli ,że tak ma być ?
To ci trzeci to coś pomiędzy?
Głupi co myśli ,że sarenka?

Ptasie rozmówki –  The CryptoNaturalistr@CryptoNatureOTONATURAKoliber: wypiję nektar z tego kwiatkapodczas pięknego, podniebnego tańcaDzięciot: WYDŁUBIĘ ROBAKI Z TEGODRZEWA, WALĄC W NIE MOJANOZOTWARZ!!!!

Gdy głodnemu zamiast ryby dajesz wędkę sprawdź, czy ma dostęp do wody – - Tomasz Rybak

Najlepsze tekstymistrzów internetu #252 –   Bo Asia , Kasia, Stasia .......   ?
Dzięki Bogu dożyłam tych czasów...
K....wa . A ja myślałam ,że gender to jakieś określenie dzieci poczętych z rodzica i krewnych rodzica.
Ukarają mnie za poprzednie posty ? Ja się śmiałam z niewiedzy. Swojej niewiedzy.

_ No i Adek wczoraj następna stówa mandatu. Strażnicy nie dali wiary ,że rano znak odnośnie zakazu parkowania nie był dopięty do słupka z innym znakiem. Powinien uczyć się asertywności...
Plac zabaw w Sosnowcu –
https://demotywatory.pl/4903139/Plac-zabaw-w-Sosnowcu Bo cholera wie co znowu będzie na mnie , może to jakaś podpucha. Tylko udostępniam . Zamazać nazwę ? No ale przecież napisali wczoraj , że nic nie wiadomo żeby  moje  dane gdzieś  w złej wierze wykorzystali i umorzyli moje dwa RODO
 Może tamto to taki fotomontaż jak to ? Czyli takie udawanie dla zgrywy.
Co to znaczy wzajemne zrozumieniew małżeństwie –
Raczej była w takim wieku ,że jak pisała tą kartkę to raczej o łazience a nie sypialni myślała.
_________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

Friedlieb Ferdinand Runge - 225. rocznica urodzin
TAAAAAKIEGO ?


Nadal mówisz : pamiętaj co ci kazałam. Zabiję ci dziecko. ?
Niewiasta , doprawdy, niewiasta.
A teraz chodzisz po mediach i wróżkach : co widzisz ? powiedz , widzisz coś?

torturujący : co jej mam zrobić ? Zgaś jej papierosa . SAMA zgaś . Zgasiła

To sobie jej nie udawaj. To nie teatr. W życiu nie gada się byle czego , TAK SE , nie gada się.

_ W której rodzinie jest ta urocza niewiasta , co ją piekłem straszą i naprawiają , i leczą i wychowują ? Co w dodatku nie może patrzyć na swoje dziecko ?

Znalezione obrazy dla zapytania sklep spożywczy prlZnalezione obrazy dla zapytania brudna ręka

Sistema , deal

Humor na dziś :

Galeria zdjęć, na których zadziałosię coś dziwnego. O co chodzi? –

W końcu specjalne miejsce dla miłośników grillowania –   –

 –  Radość składa się z drobiazgów – ...i wszystkie jego Takie rzeczy tylko w Polsce –

Młodzieżowe słowo roku :  xd
Genialny plan! Takie dziecko mogłoby rozkręcić tam jakiś kartel, zostać złapane i nie ponieść konsekwencji – Musimy zacząć przerzut noworodków do Meksyku  –  Dziś mam ponad 30 lat i patrzę na to inaczej. Al Bundy, facet kolo50siątki, wciąż mial kondycję 30 latka, szczuply, sprawny. Mial super sexyżonę o wąskiej talii i wielkich naturalnych cyckach, która wciąż chcialaseksu. Mial dwójkę zdrowych i niebrzydkich dzieciaków. Mial od latdobrą pracę z której utrzymywal rodzinę. Mial wielki dom z piętrem,gigantyczną piwnicą i garażem. Mial grono kumpli którzy przychodzili doniego gdy tylko zaprosil na piwo. Do przeszkód w życiu podchodzil zdystansem i kąśliwym humorem. Nigdy nie plakal i nie zalamywal się.Ja pierdolę. Dziś przeczolgalbym się na jajach po tluczonym szkle, zSuwalk do Częstochowy, by mieć takie życie jak Al Bundy.Al, ty jebaniutki bohaterze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz