poniedziałek, 4 lutego 2019

wtorek 05.02

WIEM WIEM WIEM MAM
To o tym się gada: W Sosnowcu boss-ka mafii 15 lat korzysta z MOPS i Caritas, pewnie szmal pierze. A ludzie bronią , chowają , mylą córusie tatusia . ZGADŁAM ?

Dzień dobry wstajemy  : )
Znalezione obrazy dla zapytania śliczne zwierzatkaZnalezione obrazy dla zapytania śliczne zwierzatkaZnalezione obrazy dla zapytania śliczne zwierzatka

Oglądaliście przedwczoraj jak gdzieś wpadło CBŚ ? Zachowywali się jak pannice z dobrego domu , pensjonarki . Dodała bym zapukać : przeprosić za niekomfortową sytuację , i....  obiecać poprawę.
Macie? J..zu Ku....wa . Macie?

_ Pamiętacie mój staż w Equity investment w Dąbrowie Górniczej ? Tam bym pobadała . Dlaczego mnie ze stażu wyrzucono. Ona tutaj jakieś studio Viki miała chyba na Targowj w Sosnowcu. Prezes był przecież bardzo zadowolony z mojej pracy... Skoro już tak policja po Sosnowcu lata ,że nawet fajek od ruskich nie idzie kupić , to też korzystajmy.

_ I taki głos zza grobu : Proszę państwa , nie gramy . Mamy już wystarczająco dużo materiału z przychodni z ostatnich lat . My już nie rekonstruujemy w Sądach jak było .
Nie rekonstruowali/ją  dodam.
Karpik!  "Masz robić co każe ! "

_ Apel nr 3 : czego wy chcecie dziewczyny od tego z IV p? Co wam Urgi zrobił? Tak, to w jego mieszkaniu był remont przy niesłusznym wezwaniu policji, ale tam tylko był robotnik . Przekazał mu w ogóle ,że byłam ? Jak mam go wezwać do sądu o mandaty?

_ Publikowałam teraz skan z wyroku z 2005 r kiedy ograniczono mi prawa rodzicielskie i oddano mojego syna do rodziny zastępczej - mojej matki .
Z wyroku sądowego : " Wnioskodawczyni uzyskała pozytywną opinię pracownika socjalnego MOPS , który zwrócił uwagę jedynie na trudną sytuację lokalową i obecność w mieszkaniu byłego męża . Problemy te rozwiązały się same w toku rozprawy "
Tak Sędzia nazwała SAMOBÓJSTWO mojego ojca.

 _ Chłopaki. Pisałam wam ostatnio ,że w biurze podawczym sądu siedzi rutkowska . Ktoś kazał jej sprawdzać słowo w słowo czy oryginał i kopia jej się zgadza. Chyba w nagrodę za lata współpracy. Dałam jej ostatnio 4 pisma , tyleż samo kopii i załączników..... Zgadza się wszystko , bo ja już w domu nie sprawdzałam . Dała ,wzięłam , ona tam rządzi
Ostatnio wmówiłam sobie wysłanie paru e-mail , listów ....

_ Dalej nie mam nic na koncie bankowym .
Kiedy będzie zasiłek celowy z MOPS z listopada?

_ Chłopaki . Na kamerze " rejestracja " o godz 13.20.16 z gabinetu P.... wychodzi zapłakana dziewczyna , dobrze widzę ,że mówi " czekaj , jacie teraz załatwię " , ta co od razu pisze esa ?
Żarcik taki . Teraz jest 12.45 a ja 10 min temu zażartowałam . Doktor w środy ma na 15
No to pożartowałam . Teraz takie myśli przychodzą mi do głowy ,że do żadnej z po umarzanych spraw nie zgodzili się ściągnąć monitoringu ....

_ A orzeka ? To nie jest chora

_ Byłam teraz na fejsie . Pozdrawiają inteligencję polską , że nas widzą ,że nas widzą na całym świecie. Polecają skasować eski i po sprawie.
Odpowiadam : JA BŁĘDÓW NIE POPEŁNIAM  , ani jednego.

Kiedy w końcu znajdziesz punkt G"Państwo nie szanuje swych pieniędzy..." –

 –
Powiedzcie ,że jakiś debil nie przyszedł na egzamin i pomylił profesora?
Za obecność 5.

Lody o smaku Polski –  Byłeś najlepszy i nigdycię nie zapomnimy –

_ Przyszło z prokuratury postanowienie o odmowie wszczęcia dochodzenia w sprawie ZUS
Niby stwierdzono ,że pracownica wyniosła nagraną rozmowę między nami podczas pełnienia obowiązków służbowych na prywatnym telefonie ale nie ma dowodów ,żeby ją/je (dane osobowe , jeżeli już by były ) gdzieś udostępniła.

 –  Kiedy ustawka wyszÅ‚a tak dobrze, że musisz siÄ™ tym pochwalić na antenie –  Pracownik TVP prowokowaÅ‚ protestujÄ…cych przed siedzibÄ… telewizjiPrzed atakiem na MagdalenÄ™ Ogórek współpracownik TVP z doklejonÄ… sztucznÄ… brodÄ… i megafonem podburzaÅ‚ uczestników pikiety. - HaÅ„ba, agenci PiS-u! - krzyczaÅ‚ - informuje "Rzeczpospolita". Sam autor prowokacji - MikoÅ‚aj Andrzej Janusz - przyznaÅ‚ siÄ™ do tego na antenie TVP Info. Czy ja dobrze kojarzę ,że cały ten cyrk to przez tą osobę co kandydowała na Prezydenta kiedyś?

~ * ~ – Jak donosi serwis bydgoszcz.naszemiasto.pl, chodzi o głośną sprawę franciszkanina o. Seweryna (Krzysztofa P.) z Pakości. Zakonnik został skazany w 2009 roku na 4,5 roku więzienia za molestowanie seksualne nastolatka (ministranta). Te przestępstwa popełniał w latach 2003-2006. Molestowany chłopiec szukał pomocy u wielu osób. Większość uznawała jego opowieści za nieprawdopodobne lub nawet zmyślone. Był atakowany na forach internetowych. Nawet rodzice mu nie wierzyli. Zakon franciszkanów traktował go jak kłamcę. „To jest historia szyta grubymi nićmi”, mówił jeden z zakonników.Sprawa ujrzała światło dzienne dzięki nauczycielowi z gimnazjum w Pakości, który uwierzył chłopcu. Zgłosił to ówczesnej dyrektorce szkoły, a ta wiosną 2007 roku poinformowała o wszystkim prokuraturę. Zakonnik został aresztowany jednak dopiero 8 stycznia 2008 roku. Rok później otrzymał wyrok skazujący

_ Zaniosłam dzisiaj do prokuratury ,że kilkanaście spraw zakończono na podstawie wydruków z alkomatów z moich izb z 18.01 oraz 19.09 2018 r i nie zauważono ,że wg Instytutu Ekspertyz Sądowych były one niedopuszczalne jako dowód. Technicznie źle wykonane.
No ale już skoro były dopuszczone to ,że mnie zaniepokoiło ,że w ciągu 40 min promile mi spadły o 0,32 a na godzinę średnio jest to 0,2 promila

Billy Joel nigdy nie sprzedaje biletów w pierwszym rzędzie na swoich koncertach – Artysta zrobił się zmęczony i znużony bogatymi snobami, którzy zawsze tam siedzą i wpatrują się w niego. Więc wysyła do publiczności członków swojej ekipy, aby zaprosili ludzi z najgorszych miejsc na widowni do pierwszego rzędu, tak aby siedzieli tam tylko ci, którzy naprawdę są szczęśliwi z tego, że mogą tam być, prawdziwi fani  –


Rozmowa
_ Mój drogi pamiętniczku. Godzina 16 , puszczam pawia. Wnioski? Nic nie znajdą następne 15 lat ( następne 2 reklamówki pamiętników ) A mój syn kończy ekonomię nie medycynę. Deszcz? Deszcz nie deszcz , grunt goreje?
Trik w Japonii dzięki, któremu kierowcy jeżdżą wolniej
PamiÄ™taj - jeżeli ktoÅ› obcy czÄ™stuje CiÄ™ narkotykamiZdjęcie z 2016 . A teraz lentilki.

_ Nie wiecie czy wada wzroku może być wynikiem tego ,że się jest ze związku kazirodczego? A problemy z sercem? Ale takie poważne ? Czy następne pokolenie może przejąć wady genetyczne?

Tak powinno być w każdym krajuCzołg vs Maluch


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz