poniedziałek, 11 lutego 2019

poszanowania godności ludzkiej

ART 30 Konstytucji RP
Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i praw człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona jest obowiązkiem władz publicznych.
Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech

Wyrok w sprawie Hansa . Hans ma przeprosić p Natalię  i zapłacić jej 50 000 zadośćuczynienia
W zasądzonej treści przeprosin znalazły się między innymi stwierdzenia: „Ja Hans G. poczuwam się do winy za wypowiedziane słowa i zachowania obrażające godność, dumę narodową Natalii Nitek-Płażyńskiej oraz wszystkich Polaków. Wyrażam głęboki żal za zastosowaną przeze mnie retorykę nienawiści do narodu polskiego, która jest niedopuszczalna i którą naruszyłem dobra osobiste [...]”.

Język, własna kultura, historia czy wyrosłe z niej tradycje kształtują człowieka i określają go wobec universum, i stanowią punkt zaczepienia, odniesienia we Wszechświecie. Zakorzenienie w swojej grupie etnicznej czy narodzie daje poczucie wartości jako człowieka. Wkraczanie w te dziedziny i obrażanie, wyszydzanie tych wartości godzi bezpośrednio w godność człowieka i jego poczucie wartości. Zatem pozwany wypowiadając pewne słowa uraził poczucie wartości i godności Natalii Nitek-Płażyńskiej jako człowieka, naruszył poczucie godności jako pracownika. Słowa wypowiadane przez niego godziły w poczucie przydatności jako pracownika, jej kompetencję czy przydatność zawodową - tłumaczył w ustnym uzasadnieniu wyroku sędzia Piotr Kowalski z Sądu Okręgowego w Gdańsku.
 Czytaj więcej: https://dziennikbaltycki.pl/niemiecki-biznesmen-ma-przeprosic-i-zaplacic-50-tys-zl-jest-wyrok-sadu-natalia-nitekplazynska-wygralismy-my-wszyscy-my-polacy/ar/13879809

A mnie kiedyś sędzia w sądzie pracy zapytała to dlaczego się nie zwolniłam?

Zdecydowałam się dalej pracować, bo nie miałam w tym czasie na oku żadnej innej pracy; a po drugie uznałam, że to jest moja rola, aby coś zrobić w miejscu, gdzie szerzone są nazistowskie hasła. Wierzyłam, że moje rozmowy coś zmienią w Hansie G. – tłumaczyła Nitek. https://nczas.com/2018/12/04/proces-niemieckiego-przedsiebiorcy-w-gdansku-najlepszymi-perfumami-dla-polakow-jest-cyklon-b/


Znalezione obrazy dla zapytania pasy szpital psychiatryczny Tak wyglądałam 19.09 2018 ?
Z przychodni zadzwoniono na policję , zgłaszając m.in  że chcę popełnić samobójstwo. Policja zawiozła mnie na konsultację do szpitala psychiatrycznego ale lekarz nie widział powodów do zatrzymania mnie w nim. Na izbie wytrzeźwień bali sie mnie dać na wspólną salę . Zatem , z obawy o moje zdrowie i życie zapięto mnie w pasy. Z tego też powodu pielęgniarka nie zgodziła się wyciągnąć telefonicznie karty do lekarza i kazała zadzwonić na pogotowie , skoro się źle czuję .
Izba pielęgniarska nie miała zastrzeżeń do zachowania pielęgniarki . Stwierdzili ,że skoro byłam pijana , to dobrze zrobiła . Nie zgodzili się na ściągnięcie monitoringu z przychodni. A tak wyglądałam na 20 min przed moim telefonem i na 40 min przed przyjazdem policji do mojego mieszkania.:
Znalezione obrazy dla zapytania znak graficzny okBrak dostępnego opisu zdjęcia.
Kurde , taniej grill by mnie szarpnął. A jeszcze z rana coś by się wyniosło ...

Trzej radzieccy inżynierowie zgÅ‚osili siÄ™ na ochotnika do życia w Czarnobylu, aby uwolnić wodÄ™ z zepsutego reaktora – Gdyby tego nie zrobili, skutki mogÅ‚yby objąć wiÄ™kszość Europy. Wszyscy trzej mężczyźni zmarli w ciÄ…gu dwóch tygodni  DZIĘKUJEMY !
Bo teraz nie tylko kurczaki świeciły by w ciemności:    Podudzia zostaÅ‚y w prosty sposób zamarynowane, trochÄ™ oliwy, przyprawy, jakieÅ› zioÅ‚a - opowiada pani MaÅ‚gorzata. Zawiezione do sanepidu miÄ™so nadal Å›wieciÅ‚o

Niestety mięso nie zostało przebadane, pani Małgorzata zabrała je ze sobą. - My nie mamy laboratorium, zostało przecież zlikwidowane, ale jest odpowiednie w Krakowie i Tarnowie - mówi Jadwiga Wójtowicz. - Koszt to około 300 złotych, ale przynajmniej wiedzielibyśmy, dlaczego świeciły. https://gazetakrakowska.pl/gorlice-kupila-kurczaka-na-promocji-w-markecie-mieso-swiecilo-w-ciemnosci/ar/12627506

Pani Małgosi nie chciało się jechać czy nie było jej stać?
A teraz wszyscy ciekawi.....
I jaki niedosyt pozostał

Nie do wiary, że najgłupsi ludzie mają najwięcej pewności siebie –
Chociaż faktycznie interesujące dlaczego małpa pozostała małpą.
Ale czy ważne , co było pierwsze - jajko czy kura ( moim zdaniem jajko )
Mnie wystarczy ,że CZŁOWIEK JEST Z CZŁOWIEKA.

Nawet swoje najgorsze demony można wykorzystać na swoją korzyść –  Już jesteś piękna! –

_ Oglądam teraz moją książkę telefoniczną w telefonie. Jezu , ile numerów nie wprowadziłam z notesu. Ale teraz tak wszystko ingiwilują ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz