sobota, 2 lutego 2019

"Porachunki mafijne " w Sosnowcu

_ Byłam wczoraj na spacerze z suńką. Udenerwowałam się jak cholera, ale zwidów chyba nie mam? Idzie taka osoba jedna druga , no może cztery ,pojedyńczo , gadają ni to do mnie ni do siebie. Następne dwie osoby śmieją się do mnie , no myślę , k...wa faktycznie raj. Ktoś szepcze : policja patrzy , a moja matka salutuje ,  k...wa , gruba ta partyzantka.
Fajnie tu u mnie?
To zróbcie tak u siebie , w swoich miastach. Zacznijcie od " proszę " a nie " DAJ "

A WY JAK SIĘ ZACHOWUJECIE GDY MYŚLICIE ,ŻE NIKT NIE WIDZI?
prukacie w domu?oblizujecie talerz?
Polecam przegląd kamer przemysłowych i do Państwowej Inspekcji Pracy , prokuratora , ABW lub CBŚ
To jak żart typu: Co  jest z tą Konstytucją u was w Polsce ? A dziękuję , posiadamy,posiadamy. Miewa się dobrze , gdzieś tu leży . Pokazać?

_ Mnie to dziwi jak Sędziowie w Sądach naciskają mnie na wyznania medyczne. A co mi jest , a na co mnie leczą , a .... Ani diagnostami nie są , ani ich zdyscyplinować , że badanie bez zgody pacjenta jest niedopuszczalne ,no bo jak napisałam lekarzami nie są. To co to jest ? Eksperyment procesowy?
Rekonstrukcja zdarzeń? Eksperyment medyczny . Brak wychowania? Klasy ?
No ale , choć orłem z techniki nie jestem , to musieli by to jakoś utrwalać ,żeby potem odtworzyć.
Dron za oknem?

_ Jeżeli na śląsku szukają jakiegoś bossa mafii to teraz zrozumiałym by dla mnie było , pamiętacie jak pisałam ,że boję się , bo policja na mnie się uparła i jeżeli naoglądali się amerykańskich filmów to mogą mi narkotyki podrzucić? Nie mieli nic to 7 mandatów i 2 izby w rok. Finansowa plajta + samobójstwo.Albo to przeszukanie co miałam. Nawet jak by znaleźli jakąś kartę telefoniczną czy pamiętnik , to Sąd chyba nie dopuścił by nielegalnie zdobytych dowodów na których zdobycie nie mieli by kwitu?
Niby byli w innej sprawie.... Złożyłam skargę ale skoro miałam 10 kart telefonicznych , to przeszukania jak się okazało w ogóle nie było.
Ja bym musiała być k....wsko cierpliwy gangster ,żeby 15 lat prać brudne pieniądze w MOPS.
Niedługo zahaczymy o 3 pokolenie tej historii.
A pamiętnik tej historii liczy sobie 3 reklamówki i znajduje się na pawlaczu jak co.

ZATEM JESZCZE RAZ :
dlaczego dnia 19.08.2018 r zostałam wyrzucona z przychodni na ul sobieskiego 29 , wykreślona przez NFZ z listy pacjentów , a poczynania te zostały poparte przez Rzecznika Praw Pacjenta , Rzecznika Praw Obywatelskich , Ministra Zdowia , Izbę pielęgniarską a prokuratura umarza wszystkie doniesienia w tej sprawie a zaskarzone postanowienia utrzymuje w mocy Sąd?
To raz
A dwa
Dlaczego dyrektor przychodni nie przeprosił mnie dotad za swoje zachowanie pomimo ,że uzmysłowiono mu ,że w przychodni założył monitoring , z którego w tej sytuacji należało skorzystać ?
Może patrz : po pierwsze?

_ Pamiętacie drastyczne podwyżki czynszów mieszkań spółdzielczych parę lat temu , zmniejszenie dofinansowania do czynszu i amnestię czynszową dla mieszkań gminnych ?
Załapałam się na pierwsze dwa oraz ostatnio dodam , oraz , oraz o zabranie z MOPS rozporządzeniem p dyrektor celówki na jedzenie. Niby dlatego że do zasiłku celowego , do dochodu nie dolicza się 500+ , i jadą ponoć petenci na bezczela a oficjalnie nie można takiego zasiłku przyznawać bo w tej mierze gmine zastępuje budżet państwa w postaci 3 zł na dzień, wydając decyzję na dożywianie . Co jest niezgodne z prawem ale nie zaskarżalne bo nie ma rangi aktu miejscowego a regulaminu dla pracowników.

_ Słyszałam ,że jakiś koleś z Warszawy żyje ofen z córką jak z żoną i wychowują wspólnie dziecko. Może to zgapmy na rynek lokalny? Podpatrzmy inne kultury. . Np indianie nie posiadają instytucji ZUS . Rozwinąć temat zalet budowania hermetycznych społeczności?
Głupi przykład : osoba kończąca wydział prawa a osoba kończąca wydział typu ulicznica ( w znaczeniu wychowany na ulicy , smyjor , chachar , bandzior ) = mezalians

_ A w radio monotematycznie trąbią : o polskich chorych krowach ,że może ktoś tam wyzdrowieje przed pierwszym grilem , jakś babcia życzy dzieciom i wnukom dziś smacznego niedzielnego obiadku.

Z ukrytych kamer :

Podobny obrazZnalezione obrazy dla zapytania memy ukryta kameraPodobny obrazZnalezione obrazy dla zapytania memy ukryta kameraUkryta leśna kameraWiesz co jesz? – Ukryta kamera prawdę ci powie...

Ja z zeszłego roku :
Obraz może zawierać: 1 osoba, okulary i pies
Moja sunia ma tu 4 lata . 4 lata !!!!!
Jej tez dać haloperidol i rispolept na " te " czasy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz