środa, 20 lutego 2019

Sąd -zwolnienie od kosztów

Dostałam  postanowienie z Sądu Administracyjnego o zwolnienie mnie od kosztów sądowych w sprawie sygn akt I SA /GL 7 /19
W uzasadnieniu Sąd napisał : Sytuację życiową skarżącej obrazuje fakt ,że sprawa dotyczy postępowania egzekucyjnego w przedmiocie należności za dwukrotny pobyt na izbie wytrzeźwień , które zostały decyzją z dn 30 listopada 2018 umorzone ze względu na jej trudna sytuacje życiową -bezrobocie , utrzymywanie się z pomocy społecznej . Znamienne jest również to ,że próba należności nie przyniosła rezultatu ( pismo banku z dn 22 lutego 2018 o niemożliwości realizacji zajęcia z powodu braku środków na rachunku bankowym wnioskodawczyni )
Pomimo to,że Sąd miał zatem obraz w jakiej sytuacji finansowej się znajduję , na podstawie akt  oraz  pomimo ,że złożyłam wniosek o zwolnienie od kosztów sądowych  , Sąd wzywał mnie do złożenia druku PPF .
Złożenie oświadczenia strony na urzędowym formularzu służy uprawdopodobnieniu zasadności wniosku o zwolnienie od kosztów Sądowych ( NSA I  OPS 1/08 2008 r )
Dobrze ,że w końcu Sąd dał mi wiarę.

Otrzymałam też postanowienie Sądu w sprawie zaskarżenia umorzenia postępowania w sprawie gróźb które kierowałam pod adresem rehabilitantki. Uważałam ,że uzasadnienie iż POKRZYWDZONA cofnęła wniosek , bez podania przyczyny jest uzasadnieniem nie  kompletnym i w tej części umorzenie zaskarżyłam. Sędzia nie uwzględniła zażalenia uzasadniając jak prokurator.
Bardzo lakoniczna osoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz