niedziela, 3 lutego 2019

poniedziałek

Kupiłem telefon z aparatem –

J-ZU JE-U JEZ- , chłopaki motyw. Uważajcie na słowa!!!!!! Połowa krajów się na Polske po obrażała przez wypowiedzi  polityków.

A JA POJECHAŁAM PO BANDZIE powysyłałam do desydentów typu Zuckerberg :
skoro Bellowi płaci się za wynalazek , to tak samo internetowi, zatem fejs czy gogle czy you tub nie może płacić za "moherowe berety ( pejoratywne mający negatywny, obraźliwy wydźwięk lub znaczenie; krytyczny, ujemny- źródło słownik }; określenie osób zazwyczaj starszych -źródło wikipedia)  " czy ACTa  Brukseli , bo z internetu korzysta także chińczyk , talib czy homoseksualista i stworzony był w tym celu , szybkiej , bezpośredniej komunikacji , łączeniu ludzi młodych , kształtowaniu ich . Postuluję o wprowadzenie zakazu korzystania z internetu osobom powyżej 40 lat.

_ Radio : .... CBA ....już jeździ po Polsce. ....
..... facebook powstał ,żeby łączyć studentów Harwardu . (w Polsce chyba trzeciego wieku )

_ W radio :przyjechała do nas kontrola z Brukseli w sprawie krów, Biedroń ma nową partię . Ich partię , partię rządu , partię Polski , że będzie się nazywać Wiosna. Podoba wam się? Krzyczy .partię tolerancyjną , wyrozumiałą , partię ludu.- ja tak zrozumiałam słowa spikera i Biedronia. Acha . I że na razie robi rekonesans w rządzie na tę okoliczność.

_ A mówiłam wam k...wy ,że się nie zmienię ? Uśmiech , nawet pomimo coraz bardziej widocznych ubytków w uzębieniu , nadal mi z twarzy nie znika , a szklanka dalej jest  do połowy pełna a nie pusta. Choć na chwilę była już tylko szklanka , ale była.
To was boli a mężów wmurowuje. Jak kobieta może nie stękać , nie kwękać , nie narzekać , nie zazdrościć , nie kręcić , nie mścić się , mówić krótko i jasno co ją boli i dlaczego tą ciągle nic nie boli.Ich dedukcją wprowadziłyście polskie , niezbadane krowy do 14 krajów. Jednym
 weterynarzem i jednym dziennikarzem uzmysłowiłyście światu jaki syf z naszego kraju zatruwa powietrze na całym świecie . Brawo.
Na internecie mam 5 000 znajomych . Pytają skąd jestem , co to za kraj, gdzie to jest ?

_ Siedzę i marzę . Zaraz zapuka kurier i powie . Przesyłka do pani od menadżera pana doktora . Przegłosowali, nie umrze pani jeszcze , jest sprostowanie. Dyrektor bardzo przeprasza za nieporozumienie . Nie biegała pani po przychodni , nie podnosiła głosu , ni słowem ni gestem nie naruszała czyjegoś prawa do własności.Może pani wrócić do pana doktora bo romans z pacjentka nie podlega przepisom karnym ani dyscyplinarnym. Tym bardziej przepisom kodeksu cywilnego o rozwodzie , gdyby już nawet taka sytuacja zaistniała. Pan doktor oczekuje już pani.
NO I ZMIENIŁY MNIE ?      FAJNE TO ? daj ( komuś ) a nie daj ( mnie )mówiłam Takie bardziej chrześcijańskie.
                                                         
Już niedÅ‚ugo bÄ™dzie to najczęściej popeÅ‚niany bÅ‚Ä…d i to wam mówi Nostradamus.Przetrzepie to CBS PITy CITy i VATy

_ Na komendzie w Sosnowcu jest alkomat gdzie bezpłatnie , anonimowo można sprawdzić promile. Polecam.

Od urodzenia dumny z pochodzenia Katowice Katowice !!!! ....dwie ulice...
Dzień dobry, witam państwa serdecznie na wykładzie
Bo złamała tipsa.

_ Też macie ,że po wypłacie i zapłaceniu rachunków , zostaje wam: dalej się zadłużam. ?

_ Myślicie , że jak escape room , możemy poczęstować naszym RODO? Przykład idzie z przychodni?
Idę dzisiaj złożyć odwołanie od umorzenia postępowania wobec pielęgniarki która wg mnie naruszyła m in przepisy o tajemnicy zawodowej informując policję o moim adresie , imieniu i nazwisku , że jestem alkoholiczką ,że zapijam leki alkoholem i jestem niebezpieczna.
RODO u nas nie funkcjonuje?
Ostatnio dali do podpisania ofiarom holokaustu papier ,że chętnie powspółpracują w wyjaśnieniu sprawy ale muszą udowodnić winę rzetelnie a nie pomawiać.
Jaka kara za zmyślanie w Sosnowcu jest? Na policjanta - 6 miesięcy prac społecznych.
Jest to przestępstwo że  , ktoś musi chcieć je popełnić. Podobno zmyślałam z premedytacją. hmmmm

Znalezione obrazy dla zapytania ból gÅ‚owy  Wiecie ,że komendant ( generał ) CBŚ robił u nas przez naście lat? W Katowicach robił. Sie k...wa dochrapał

Właściciele kamienic żyją dłużej! –  Niedawno minęła 150 rocznica urodzin Stanisława Wyspiańskiego. Pomyśleć, że gdyby miał kamienicę w Warszawie, żył by do dzisiaj...

_ A nie wiecie jaki wynik : policjanci kontra hakerzy ? Ja wiem O
a policjanci gospodarczy , teraz ekonomiczni mają co w Sosnowcu robić?

Trwa katalogowanie oÅ›wiadczeÅ„ z Polski w siedzibie Facebooka –   Moje walłam na tło zdjęcia profilowego

 –  Z uwagi na nie wystarczającą wysokość darów zabranych podczas wizyty duszpasterskiej z dn. 28 grudnia 2018 rPowtórzenie "Kolędy" w bloku 12 odbędzie się 29 stycznia 2019 r o godz. 16

 Zacznijcie dziÄ™kować Bogu, za to co macie, i wtedy da wam to, czego wam brakuje –   A co ? Córke jeszcze ma?
 –  Ewelina Korwin , masz 74 lata i ty w nocy to tylko możesz co najwyżej lizać 6 min Lubię to .odpowiedz Więcej Janusz Korwin-Mikke Mam 77. Mogę prosić o zdjęcie?

Znalezione obrazy dla zapytania majtki damskieBABELL Figi damskie BBL015-37365Chłopaki , po 2 . Które kupić?
Gdy Karyna stara się o pracę –  Dzień dobry, Jeśli jest Pani zainteresowana ofertą pracy bardzo proszę o nadesłanie lub osobiste złożenie wymaganej dokumentacji zgodnie z treścią opublikowanego ogłoszenia Chce tą robotę Nie bądź taki sztywniak Bier mnie na spontanie
Tymczasem w Ciechocinku... –  Życie to doskonały nauczyciel. Jeśli nie pojmiesz jakiejś lekcji, bądź pewien, że Ci ją powtórzy... –

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz