sobota, 2 lutego 2019

niedziela 03.01




Znalezione obrazy dla zapytania śmieszne obrazki z ukrytych kamerZnalezione obrazy dla zapytania śmieszne obrazki z ukrytych kamer
Znalezione obrazy dla zapytania śmieszne obrazki z ukrytych kamerZnalezione obrazy dla zapytania śmieszne obrazki z ukrytych kamer

Znalezione obrazy dla zapytania Å›mieszne obrazki z ukrytych kamerZnalezione obrazy dla zapytania Å›mieszne obrazki z ukrytych kamerZnalezione obrazy dla zapytania Å›mieszne obrazki z ukrytych kamerZnalezione obrazy dla zapytania Å›mieszne obrazki z ukrytych kamerZnalezione obrazy dla zapytania Å›mieszne obrazki z ukrytych kamerZnalezione obrazy dla zapytania Å›mieszne obrazki z ukrytych kamerObraz może zawierać: 1 osoba, uÅ›miecha siÄ™, fotka z rÄ™ki i zbliżenie  A TO JA , jak przestałam pić . Czyli do zeszłego tygodnia?
Znalezione obrazy dla zapytania śmieszne obrazki z ukrytych kamer
Znalezione obrazy dla zapytania śmieszne obrazki z ukrytych kamerZnalezione obrazy dla zapytania śmieszne obrazki z ukrytych kamerZnalezione obrazy dla zapytania śmieszne obrazki z ukrytych kamer
Mamy zatem z Andrzejem wspólną rocznicę .
Znalezione obrazy dla zapytania tort 15 lat
Zatem smacznego , częstujcie się. Pierwszy raz! może tak być za każdym razem ! Jezu ja nie o tym  , w radio mówili że ktoś tam wyzdrowieje do wiosny, do pierwszego grila. Mój doktor ma na imię Mariusz, a nie Andrzej ( w rozumieniu ksywa , pseudonim przestępczy , zwrot używany w celu zmylenia identyfikacji osoby ). Co znowu na mnie?
Nie dziękuję . Błąd formalni w nazewnictwie. Czyli brak słów w słowniku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz