sobota, 9 lutego 2019

niedziela 10.02



Podobny obraz


DEFETYZM

_ Stary - potoczne określenie: ojca (wśród młodzieży ), lub męża ( w śród kobiet w średnim wieku ) a przełożonego , pracodawcy wśród mężczyzn

_ Z tego co wiem , powinna jej się już kara skończyć , bo już 5-6 lat temu związek został uświęcony owocem miłości.
A w waszych sektach , religiach , wyznaniach  jak są kojarzone małżeństwa ?
Też wyglądają jak porachunki mafijne?
Może w przychodni zorientowali się ,że jestem w wieku po prokreacyjnym , pomylili lekarzy no i swatka leży ....


  • Patriarchalizm – pojęcie socjologiczne oznaczające męską dominację w stosunkach społecznych, 
  • Matrona (od łac. mater, matka) – dawniej stateczna, dostojna starsza kobieta, w starożytnym Rzymie – kobieta zamężna, szanowana

Kiedyś po młodej lasce wchodzi do lekarza  starsza pani i w te słowa: za tą niech się pan nie bierze , to latawica.

I z kogo teraz brać przykład ?
Pani nr 1 - 10 przykazań
Pani nr 2 - na odwrót
Pani nr 3- naprawiłam się i wróciłam
Może zobaczyć czym nas zaskoczy Pani nr 3?

Tv śniadaniowa : stryjna
Stryjenka (do połowy XIX w. stryjna) – wychodząca z powszechnego użycia nazwa relacji rodzinnej zachodzącej w stosunku do siostry ojca albo żony stryja, a więc żony brata ojca.
Czad
Savoir vive wraca na salony . Dzięki Bogu moi starzy byli jedynakami.


Znalezione obrazy dla zapytania trędowata 1936Znalezione obrazy dla zapytania trędowata 1936Znalezione obrazy dla zapytania trędowata 1936Znalezione obrazy dla zapytania trędowata 1936

Znalezione obrazy dla zapytania trędowata 1936
Al Bundy udziela rad dot. kobiet. Dzisiaj chyba nikt nie odważyłby się tego wyemitować –
To tak jak ja słyszę ,że stary mi to robi .
Rozwiodłam się 23 lata temu.Mąż obecnie ma drugą żonę , jest na rencie inwalidzkiej.
Mój ojciec nie żyje od 13 lat.Rodzice są/byli jedynakami. Dziadkowie z obu stron nie żyją już ponad 20 lat . Teściowie tyleż samo.
Nie pracuję . Od 15 lat żyję na utrzymaniu państwa z 65 przerwami na znalezione prace krótkoterminowe.
KTÓRY STARY ? CZYJ STARY ?
Kruk albinos –
Zwany savoir vive , bon ton .

19 słynnych kobiet, które nie miały operacji plastycznych – Twierdzą, że należy starzeć się z godnością
Godność- 1. Nie rób drugiemu co tobie nie miłe , 2. zadane zło powraca  z podwójną siłą  3. wymagaj najpierw od siebie  4 . słowo "daj" wymawiaj jako " drugiemu " a nie "mnie" i nie w znaczeniu " co tobie niemiłe " 5 nie używaj dziecięcego " samo się "

16 dzieci, które są tak urocze, że ich piękno może hipnotyzować! –
O moja malutka , malutka , oczy po pradziadziu ma.

A ten po dziadziu.

O cholera .....
Nie wróżę Pani Małgosiwielkich sukcesów... –  Czy można do panstwa zeaniesc sybi jutro Biedronka Małgorzato, co masz dokładnie na mysli? prace w biedronce

_ Już rozumiem jak to działa. W zeszłym tygodniu mój syn dostał niesprawiedliwie mandat , ale go przyjął. Miałam zrobić o tym głośno na blogu bo ktoś mu szpera po papierach ?
MOPS mu szpera : czy może mi pomagać finansowo  , dlaczego jeszcze bierze z MOPS (ma mi pomagać hmm ) zasiłek (bo studiuje ) , gdzie mieszka (bo ostatnio nie przebywa u babki ), dlaczego bierze zasiłek stały skoro mu płacę alimenty ( nie bierze bo musiał by mieć orzeczoną niezdolność do pracy ) To nie zwrócił jeszcze uwagi starego na swój los jak kupił sobie auto za pieniądze ze stażu i musiał go po tygodniu na złom oddać?
Kto taką sympatią go obstawia ?
Czuję się niezastąpiona.

_ To tak jak ja . Poszłam na staż za 900 zł a zmniejszyli mi dofinansowanie do czynszu i na bilet miesięczny musiałam jeszcze wyłożyć.
Dobrze że jest jakiś ten stary .
Sprawiedliwy
Troskliwy
Taki Janosik
Protoplasta  aberracji genetycznej

"Zobaczyłem tego mężczyznę ze swoim psem, kiedy przechodziłem przez most w Pradze. Było minus 4 stopnie mrozu, a on użył jedynego koca jaki miał, aby owinąć nim psa. Prawdziwy akt miłości" –
 –  Tymczasem na FanPage'uRMF-FM.1170% ■ | 00:04100 >sorry że nie na temat alemam pytanie. Możeciepuszczać więcej reklam ogrzybicy pochwy, upławach,hemoroidach? a i jeszczejakies o suplementach cosd3 plus k2 b4 w8 e5 i takietam. za mało reklam jestzdecydowanie. zamiast 5bloków reklamowychproponuję 10. Albo takaąstacje rmf radiowa aptekazrobić. Kto to widział zebyw radiu muzyka leciała 0094 g Lubie to! Odpowiedz
To dedykuje moim sąsiadom  z osiedla co się na mnie w administracji skarżyli. Sama mieszkam , gości nie przyjmuję bo nie mam za co , no i wieczny bałagan w chałupie , czasem tylko policja wpadnie.... Małomówna ponoś jestem , nie asertywna , wycofana.
Takoż samo : chodząca awantura w przychodni , ulicznica , pijanica.
Nasuwa mi się takie filozoficzno-psychiatryczne : kim ja jestem , kim jest człowiek ?
Wasze 45 letnie mamy tez by tak umiały gipsar w łazience położyć a potem uszczelkę wymienić i w prawidłowej polszczyźnie omówić jakiś artykuł z kodeksu karnego a następnie zrobić bilans , zamknąć konto , ustalić saldo konta ?
No mogło się to mylić . Mogło.
Brońcie ją .
Znacie powiedzenie jak Kuba Bogu ?
To bronią.
Kolorek też przedni , no nie?




No wiem . Dziewczyny , po stokroć , no nie są takie głupie i złe.

_ Czego nie wyrzekli byście się za pieniądze i władzę?

Zagadka : czy słownik języka polskiego popełnił omyłkę (pisarską , oczywistą) ?
1. wyrażona w pewnym mierniku wartość towaru;
2. poważanie, szacunek, znaczenie;
3. w starożytnym Rzymie: główny posiłek dnia, spożywany po południu
Nie . Bo : cenić kogoś 
Albo i tak . Bo cenić towar czy wycenić ?

_ Oleńska z  "Potopu " Henryka Sienkiewicza  w narracji " Pani Twardowskiej " Adama Mickiewicza ?

Ale , gdyby to robił " Stary " , latało CBŚ , było by tyle umorzeń w prokuraturze ?
Rekonstrukcja= symulacja. Odwołanie = możliwość użycia telefonu itd....
Myślę , że chodzi o to ,że stary , to mi niezły numer zrobił ,że mnie spłodził.
Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

_ To jeszcze raz. Co łączy : pielęgniarka (moje opublikowane zdjęcie z przychodni ) - policja -psychiatra (diagnoza F 10 .8 ) - izba wytrzeźwień (pasy ) - NFZ - Rzecznik Praw Pacjenta - Rzecznik Praw Obywatelskich - Rzecznik Izby Pielęgniarskiej - Minister Zdrowia - prokuratura (grożby , mandaty , umorzenie winy pielęgniarki , dyrektora ) - Sąd ?

Albo izba - styczeń 2018 : izba-policja (gaz , kajdanki ) - uznanie przewiezienia na izbę za bezzasadne- umorzenie sprawy wobec winy policjantów - podtrzymanie decyzji prokuratora przez Sąd - 4 mandaty ?

Albo skarga na policjanta (że kazał mi wy....lać z komisariatu ) - prokuratura - sąd (5 m-cy prac społecznych ) - rzecznik Praw Obywatelskich - Prokurator Generalny - przeniesienie wykonywania prac społecznych (ze względu na naganne zachowanie )

I mój lekarz . 50 letni stary kawaler, też ciągle zdziwiony. Obiecał sprawę zajścia w przychodni wyjaśnić. Obiecał 3 miesiące temu .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz