wtorek, 5 lutego 2019

Polska oczami świata

keep calm and chill out
Poranek mamy kitku. Ach te dzieci

gdzie jest moja kawa

Dżender kitku poranek


Ze  świata : Porachunki mafijne w Polsce ?  Złodziejka  ( w znaczeniu jak te psy do tej suki latają , nie ma na jedzenie ), brzydko mówi, (w znaczeniu :patologia, nie odzyska w ten sposób praw rodzicielskich nad dzieckiem ) nie umie się  odezwać ( w znaczeniu :nie asertywna ,prowokuje, prosi się )

06.02.2019  ( w znaczeniu data ):
-  Co to ma być?
- Co ?

Kazirodztwo – rodzaj parafilii[1] polegający na zachowaniu seksualnym w stosunku do osoby blisko spokrewnionej[2], ale także osób spowinowaconych, np. poprzez adopcję czy małżeństwo krewnego. W wielu kulturach kazirodztwo pozostaje tematem tabu. Najczęściej tłumaczy się je zwiększonym ryzykiem wystąpienia u potomstwa wad wrodzonychniepełnosprawności fizycznej i upośledzenia umysłowego oraz przedwczesnej śmierci[3]. Jest ono tym większe, im wyższy jest stopień pokrewieństwa genetycznego rodziców[4].


Według teorii Zygmunta Freuda ludzie mają ukryte skłonności kazirodcze, ale społeczne tabu i normy pozwalają im opanować te pokusy. Zygmund Freud twierdził, że rodzic płci przeciwnej stanowi dla każdego człowieka pierwszy i najsilniejszy obiekt pożądania seksualnego (wiąże się to z tak zwanym kompleksem Edypa). Ponieważ tabu kazirodztwa nie można znaleźć w psychice jednostki, istnieje potrzeba surowego zakazu. Freud uważał, że gdyby nie tabu kazirodztwa, to cały gatunek ludzki cechowałby się wysokim stopniem wsobności i skutkiem tego powstawały by aberracje ((Aberracja  – odchylenie, zboczenie, np. od normalnego stanu, zachowania, przyjętych norm postępowania, sposobu myślenia czy też działania jakiegoś urządzenia. Odstępstwo od normy lub zasady.)) genetyczne.


WYNIK ABERRACJI GENETYCZNEJ


To jest Stefan


Masturbacja

Obniża poziom kortyzolu, czyli hormonu stresu, wzmaga produkcję endorfin wpływających na samozadowolenie, niektórzy twierdzą nawet, że zapobiega rakowi prostaty u mężczyzn, bezsenności i cukrzycy. Kościół ma jednak swoje zdanie i od tysięcy lat stoi na stanowisku, że masturbacja to grzech ciężki.
 Rzeczywiście nie ma w piśmie wersów jednoznacznie zakazujących takich praktyk, i próżno szukać o tym wzmianki w dziesięciu przykazaniach.( ale o wielu innych łamanych nagminnie zakazach już i owszem ) To, że nie wolno zaspokajać swych żądzy samemu można jednak wywnioskować ze słów świętego Pawła i z historii Onana 

Onan był bratem Era, a ten z kolei miał żonę Tamar. Gdy Era umarł, ojciec nakazał Onanowi iść do Tamary i płodzić z nią dzieci w zastępstwie zmarłego brata, na mocy prawa lewiratu. Chodziło o podtrzymanie ciągłości rodu. Onan nie mógł wprost sprzeciwić się woli ojca, ale nie kochał Tamary, jednocześnie miał świadomość, że dzieci które spłodzi, w świetle prawa będą dziećmi nie jego, a jego brata. Zdecydował się "tracić z siebie nasienie na ziemię, aby nie wzbudzić potomstwa swemu bratu”. 

 Stosunek w świetle doktryny Kościoła to uświęcenie związku między mężczyzną, a kobietą  - czyli wynik  miłości w celu wydania na świat jej owocu ? -to raz

A dwa -
Brakło by kamiennych tablic.
Kiedyś nie wolno było tracić nasienia bo ziemia była mniej urodzajna , chętna do wydania plonów.
A jakie stanowisko zajmuje kościół odnośnie owulacji - co z marnowaniem gleby pod plon?





Za takie zdjęcia zablokowano mnie na facebook . Podobno , widać mnie tak :
https://kwejk.pl/obrazek/3329573/czarny-humor.html     - Całość zdjęcia ale  tylko dla osób pełnoletnich



I nikt nic sobie nie robi z komentarzy ze świata. 

Widzimy widzimy. Jednych tak , drugich siak. 
Kasujcie eski kasujcie . Kasujcie . By proch nawet nie pozostał.  Kasujcie . . Sieci swoje komórkowe , telekomunikacje  Od razu  Hubble'a najlepiej ,teleskop Hubble'a .

_ Czy ja dobrze słyszałam w radio że ktoś krzyczał To ja powstrzymałem wojnę nuklearną?

Wojna miała być?


Jak w 2005 r wyrokiem sądowym ograniczano mi prawa rodzicielskie , w RODK psycholog kazał mi narysować drzewo



Na razie komputer przepuszcza mi tylko taką wersję drzewa geanologicznego

X                    X ( dziś miał by ze 100-120 lat )
  (mama )                       nazwiemy go Boryna


X (Karyna )       X ( Heniek )


X ( Halina )       X ( Mr Pig )
owoc miłości
mamy i dziadka


X ( Miss )         X ( Mr Guma )


                        X ( owoc miłości 
                                           Miss i Mr Pig ) ? !!! z 6  wiosen by miała ?

To wy ,że potem, to wiemy : Janusz , Grażynka , Andżelika , Brajanek  BOZE
„ „ „
Jak miło . Babcia Halina lubi badania genetyczne....
A mama faktycznie .... Tylko grała. I nie ma ojca ,nie swojego
I ani bajki , ani mafii , ani wielkiej miłości . Zwykły bród , smród , ubóstwo i pustka wewnętrzna

i CBŚ


To już jesteśmy w 2001 r . Co za j..... ny problem , nie chce się sam rozwiązać. No.
A to panowie teraz szukają dlaczego zlikwidowano przychodnie na Czarnej w Sosnowcu.i co to było w tym urzędzie miejskim i MOPS ?
Mogę podpowiedzieć , mogę , ale jak dostanę na konto zaległy zasiłek z listopada z MOPS i decyzję z odwołania za kwiecień .
Stąd ten wyrok z WSA ? 
Jak to mówią : Co działo się na śląsku , zostaje na śląsku
A czy panowie CBŚ mogli by tak po godzinach ogarnąć fuche ? Tak po starej 14 letniej znajomości? Priorytetem dla mnie to Kiedy prezes przychodni mnie przeprosi i poprosi o ponowne skorzystanie z darów przychodni . Ale co z pielęgniarką? Ja się jej boję .To o tej mówiłam na policji. Ostatnio jak jechała samochodem , to tak spojrzała na mojego psa ,że go na smycz zapięłam.Cena nie gra roli. MOPS stawia

_ Zdrówko , dziękuję , dziękuje. Dziś nie mam zawrotów głowy , skoków ciśnienia , bordowej twarzy , plecy też znośnie , nie wymiotuję , nie bulgota mi w żoładku , nie boli mnie brzuch , nie mam w okolicach brzucha ściskania jak gorsetem , nie dusi mnie , nie mam kaszlu ,dobrze widzę , mogę ruszać rękami, do nóg też mi kręgosłup nie promieniuje i przestał mi rosnąć halluks  Ale nadal mam obsesyjno kompulsyjne i nadal żre kilami pernazynę  a z rąk wychodzi niedługo 5 miesiąc abstynęcji Nadal boli mnie głowa i kolata serce ale to już chyba po kawie. Rozpuszczalna ma kofeinę?  Dalej ciężko wstać z łóżka ale to może dlatego ,że po 20 latach , z małymi przerwami , rok temu odstawiłam antydepresanty.Pomijam najbardziej bolesną kwestię stanu uzębienia i kręgosłupa po tych latach.Do pracy absolutnie nie mogę iść , bo celowo jestem wyprowadzana z równowagi.

Dochód , jak i w 2005 r -400 / m c
Myślę co odpisać na umożenia odnośnie RODO
Chyba pójdę w  : a o Stefanie można? można?

_ A jak tam plebiscyt w rodzinie nr 2?

Nie ma się czym pochwalić 

 X                     X

Tata                               Mama

             X

                 córka

X córka

( owoc miłości 
taty i córki ) 6 wiosen ma ?

A W MOJEJ RODZINIE , DZIĘKUJĘ  , WSZYSCY NORMALNI !

Ja te bajki na kompie to psu puszczam ,żeby was nie słuchała , bo ma 4 lata i siwa jest. 4 i pół


_ Na ruchu sieciowym , w statystykach , mam że nie wchodzicie na mojego bloga i nie mogę sobie dorobić biorąc na stronę reklamę . Znacie powód ?

Nie byłeś na dobrej imprezie jeśli nie skończyła się helikopterem w basenieNiby fake, ale kto tam wiejak jest naprawdę... –

 –  Post KlaudiaDziewczyna ktora niechce karmic piersianie powinnazachodzIc w ciazeSkoro nie cceszwykarmic wlasnegodziecka tym conajlepsze, pewnie niechcesz rodzICnaturalnie, bo po cosie mecZyc... awieszze trzebabedzie sie tymdzieckiem poporodzie zajacapozniej je wychpwac?No chyba ze do tegotez bedziesz mievjakoes zastepstwo...tylko wlasnie terazpytanie na co ci todziecko.??O Napisz komentarz...GIFMoże jąpiersi bolą po PIP


_ Po co CBS ma mi coś podrzucać , jak i tak już tu wpadną?

I dalej orzeka?


Wszyscy na posterunkach? 
Nikt na L 4 , bezpłatnym czy urlopie?
Hmmmm
POWOLUTKU ,SPOKOJNIE, NA WSZYSTKO PRZYJDZIE CZAS . CO NAGLE TO PO DIABLE.









A w międzyczasie ..

 W oczekiwaniu , która rodzina wygra ..
Likwidują pomyłkę. !

Jeszcze tego mamy , u tego  jestem , muszę , kazali mi , to ten jest stary , ten to tatuś , jeszcze ten nie wie , coś wymyślą , ta ma trampa , ta stefana , ta pokazywała policji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz