środa, 6 lutego 2019

Czwartek 07.02

Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?
Zajeprzepiękny doprawdy. Tak ?

_ Czyli na fejsie za dużo pasowało do jednej z rodzin? Do jakiś tajemnic rodzinnych sprzed lat ? . Początek tej historii szacuję gdzieś na 1913 r , kiedy to Boryna naszej historii, się urodził.
To gramy !
We wczesnych początkach człowieczeństwa, istniała ograniczona liczba ludzi. W wyniku czego, małżeństwa pomiędzy bliskimi krewnymi były często konieczne. Do czasu gdy liczebność ludzkości wzrosła na świecie, nie było już potrzeby zawierania związków małżeńskich pomiędzy krewnymi. Na początku ludzkości, ludzki kod genetyczny nie był tak zniszczony jak to jest teraz. Stąd też zawieranie związków małżeńskich i posiadanie dzieci między krewnymi było bezpieczne. Istniało małe ryzyko anomalii genetycznych u tych dzieci. Gdy już rodzaj ludzki się rozrósł, i z powodu grzechu, ludzki kod genetyczny został zbyt mocno zniszczony, i Bóg nakazał, aby nie zawierać małżeństw pomiędzy bliskimi krewnymi. 

No nie uwierzyła bym , gdyby mi komp drzewo przepuścił... Przodkowie sięgają dalej....
Jak by ktoś się sam nie sypał...
A ja co mam z tym ?

_ A jaką ksywę ma Lewy Sosnowca ? Jędrzej?
I ma rodzinę ?

A . To mam odpowiedź .. Jestem z Sosnowca.
To ten co go stary molestował? On jest z Sosnowca? No było coś ,że się przeprowadził.
A to przy tych pomyłkach sporo tatusiów się zarumieni.
No ale kleiło by się trochę , państwo opiekuńcze. Bóg , honor , ojczyzna.


"Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Sosnowcu przeszło metamorfozę za ponad 3,5 mln złotych   Stare, zdezelowane baraki, klatki i kojce poszły w zapomnienie. Teraz zwierzęta mają tu zdecydowanie bardziej komfortowe warunki pobytu.Schronisko ma też nowe ogrzewanie. Zamiast pieców węglowych, w ciepło zasila je ekologiczny kocioł gazowy. - Gdy siedem, osiem lat temu, byłem wiceprezydentem i pierwszy raz zobaczyłem to miejsce, przeżyłem prawdziwą traumę. Tym bardziej jestem dziś dumny z tego, że Sosnowiec może się poszczycić takim nowoczesnym i przyjaznym dla zwierząt miejscem. To teraz duma miasta – podkreśla Arkadiusz Chęciński, prezydent Sosnowca. - Gazowe ogrzewanie to nasz wkład w ochronę środowiska. Podwyższamy nie tylko standard pobytu zwierząt w tym miejscu, ale także standard życia mieszkańców tej dzielnicy, bo schronisko nie będzie już zanieczyszczało środowiska starym węglowym piecem, który je ogrzewał – dodaje."

Czytaj więcej: https://dziennikzachodni.pl/schronisko-dla-bezdomnych-zwierzat-w-sosnowcu-przeszlo-metamorfoze-za-ponad-35-mln-zlotych-zdjecia/ar/13867190#strefa-agro

Szacun Panie Prezydencie.
Bogate miasto ten Sosnowiec
Jeszcze niedawno wolontariusze o karmę dla zwierząt żebrali.

1 % podatku dla piesków i kotków ze schroniska  . Wystarczy wpisać KRS 0000 365 274     

Porachunki mafijne także z wolontariatu mnie wygryzły.

A plan był ,że popełnię samobójstwo z braku pracy , pieniędzy , jednostka depresyjna...
Jak mój ojciec w 2005 r . Więc albo mnie z kimś pomylono albo wyjątkowo polubiono.
Jeszcze raz przypomnę i podkreślę , że właśnie już w 2005 r sędzia napisała w wyroku że warunki mieszkaniowe mojej matki same się rozwiązały w czasie trwania procesu.
Mój ojciec - sam się rozwiązał !
Moja matka nie ma rodziców , nie ma rodzeństwa . Jest by rzec , sama samiutka na tym łez padole . Skąd zatem Boryna , Halina , Karyna? No niby też coś opowiadała o złym wujku....
Dodam ,że ma 76 lat
W sumie? Miała 2 córki , marzyła o synu.
Ale mówi ,że to 3 też jej nie wyszło.
Ja miałam starego de best . Reperowaliśmy razem samochody ( fiat i warszawa ) , robił mi kulig na sankach za samochodem , dawał kasę .



























Fakt , przy matce nie mogę kląć
Ale jak jestem u siebie w domu czy na fejsie to mi pozwala
W mojej rodzinie nacywa się to szacunek dla starszych i dobre wychowanie.
Nie - na wnuczka
Chodzi do kościoła , czyta romanse , ogląda Trędowatą i Casablankę . No , urodziła się niedługo po Borynie. Jak i on zaliczyła wojnę światową - jedną.
Po prostu nie mówię u niej o sprawach wiary i po problemie , co sobie myślimy to nasza sprawa.

No mnie już też zaczyna kiełkować , że wnuka /wnuczke bym chciała.
Dobrze ,że przy tym koncercie życzeń , nie mam ojca i mam syna.
O    K..WA !
A nie , przekwit mam. uff
Dziewczyny są takie dobre, potrafią wybaczyć facetowi nawet jeśli to nie jego wina
Krowy

Co z tym fotografem? Tylko on mnie niepokoi odnośnie tego zdjęcia.


Nie sposób siÄ™ nie zgodzićJak siÄ™ zapali na zielone to pojadÄ™ Jak się zapali zielone , pojadę.



Kosz 40 róż



_ Dalej nie mam kasy na koncie .Świnie już były , kurczaki już były , krowy już były ,  . Hmmm . To co teraz ?Jabłuszka jak u Śpiącej Królewny ? No bo jak mnie mylą z Melanią ( Tramp ) i kochanką Putina? LUDZIE , LUDZIE Putin żony chyba nawet nie ma.To skąd ba mieć zazdrosną żonę czy kochankę ?
Obejrzę CNN , bo nie kumam



 _ Czyżby ktoś już nie chciał moich pamiętników z pawlacza? Od 2004 takoż wtedy jakoż i  teraz smarowałam . Dwie reklamówki tam . To po co ja tyle leków na obsesje i kompulsje łykałam zatem. Pisałam nie tak dawno jakie spustoszenie w organizmie takie leki robią . Możecie kartę z Szopienic. Z Halera ( przeniesiona z Czarnej ) też. Kiedyś był ten pierwszy raz ..... Ok 2000 r ?
Ale styknie , bo na samo wspomnienie mi oko nerwowo lata.



_  Radio : CBŚ dalej po Polsce lata.... NO tatarata.

_ Na jednego mówili Donald ( nie Tramp nie Tramp ) , od gumy ,że używa zawsze. A ostatnio , chyba rekonstrukcje robili albo co , bo słyszałam ,że jakaś żona kupowała mężowi coś żeby konar zapłonął. Myślała,że męża kolega się wstydzi. Ale jak się okazało ,mąż miał kochankę 20 lat młodszą . Od razu walnę , w moim wieku ale NIE MNIE !!!!
A potem jakieś staruszki krzyczą za mną na osiedlu : wyplenię z ciebie tą sodomę i gomorę ! Wyzywają mnie od prostytutki , alkoholiczki , latawicy.  Ja pi....le .
Ostatnio znowu podobno rozrabiałam w przychodni ale ucichło. 
Może dowiedziały się ,że 4 miesiące nie pije albo co ?
Chodziły też ploty ,że lekarza pogotowie zabrało z załamaniem nerwowym.

Ja zapraszam CBŚ na osiedle.
Dlaczego NFZ Rzecznik Praw Obywatelskich , Rzecznik Praw Pacjenta , Rzecznik Odpowiedzialności Pielęgniarek , Minister Zdrowia nie pomogli mi jak mnie dyrektor wykreślił z listy pacjentów ( na kasę chorych ) , dlaczego nie mogę się leczyć u mojego internisty. Niby gadają ,że to on jest właścicielem przychodni i sobie nie życzy . Ale mnie mówił ,że sobie życzy , chodzę na kasę państwa , no a w dokumentach to przychodnia to jakaś spółka  ( KRS )
Odnośnie tej sprawy , toczyły się m.in. takie postępowania jak : III Kp 687/18 , III W 2/ 19 , PR 1 Ds. 2327.2018 , ORzOZ 1 /X/2018 w Katowicach , PR 1 Ds .208.2019, PR 1 Ds 2479.2018
Może przesłać p. Dyrektorowi e-mail zdjęcie , które opublikowałam 04.02.2019 , gdzie widać jak wyglądałam w przychodni 19.09 .2018 o godz 11.40 . Policja była u mnie 40 min później

Radio : w windzie oblali kwasem 70 kobietę . Mnie też straszono kwasem , windą ,potrąceniem samochodem mnie lub psa , nawet próbowano. I ZA CO ? Co ja mam wspólnego z tym dziadostwem ?

Życzymy szczęścia

Podobno dziewczęta chcą jak ja
A gdzieś ze świata ( nie powiem z jakiego kraju ): To , tak jak ona i inni , mówcie czasem - nie dziękuję , zwłaszcza własnemu dziadkowi.
I ojcu , i ojcu
A matce ?
Widzicie. To nie jest takie proste.
Asertywność jest zależna od aberracji.
Zobaczcie . Np ja . Chcę prowadzić bloga , muszę dostosować się do czytelnika. O.

Reinkarnajca To jest poród ?
Prezentacja na studia - najlepszy przykładKiedy ziomek, który walnął zgona powraca chlać dalej


Możesz zjeść dwa razy jeśli

Zastanawiam się co mówi osoba będąca owocem związku kazirodczego. O aborcji ,o karmieniu jej piersią 
Co mówi już jako babcia ofiary kazirodztwa - o maleńkiej istocie będącej jej prawnuczką.
A co mówiła gdy udawała ,że była molestowana.
A z drugiej strony w sprawach religii , ta druga , ta młodsza , ta w moim wieku ? Której matka i wnuczka są z takiego samego łoża?
Karma za obsmarowywanie innych i wymyślanie wraca. Co radziłaś ?

_ Wyspać się nie mogę , kasy nie ma . Mówili ,że w czwartki (listopadowe z odwołania ) wysyłają

_ ZUS w Sosnowcu , to już tak  ze mną na bezczela , że jak złożyłam wniosek o zaświadczenie to go od dwóch miesięcy nie dostałam . Raz mi nawet nie chcieli przyjąć i pismo zostawiłam ochroniarzom.

 A Melania nie była jakąś służącą w jakimś filmie ? A nie , konkurencja Scarlett do ręki Ashleya,. Umarła a ta do ataku , w  Przeminęło z wiatrem .

Jezu a potem dwa tygodnie w szpitalu, ten od ręki... Jedną po handlówce przecież kochał....
Jezu , trzeba chociaż tłów jak chełbia mieć żeby pomyśleć jutro
To dlatego w zeszłym roku nie mogłam podnieść swoich kwalifikacji o Technika rachunkowości i zrezygnowałam ?
To dlatego ,że stoję na drodze miłości lekarza i pielęgniarki ? No to jak bym była mafią i jak te psy do tej suki do mnie lataki to bym coś z tym zrobiła może co ?

_ Właśnie otrzymałam postanowienie prokuratora ,że odmawia wszczęcia dochodzenia ,że mnie fałszywie pomówiono i oskarżono zeznaniami z przychodni.

Nazywa się już te działania rozgrywkami dla sportu. Tak sobie. Na zasadzie - to nie ja, kazali mi.

_ Mój syn - znowu mandat za złe parkowanie . Ostatnio ze stażu kupił sobie samochód który się rozleciał po tygodniu

_ kasy z mops dalej nie ma , znowu nie mam chleba Rekonstrukcja ?. Stary mi tak robił ? Teraz ma 25 lat , mandaty   . Podmienia mnie

_ Byłam dziś w MOPS jeszcze tak szczęśliwych pań nie widziałam.
Jak te co ostatnimi miesiącami chodziły i : no to mają teraz za swoje.
A czy Ty jesteś prawdziwym mężczyzną ?

Do kogo należą media w Polsce ?
To utarg wydają na zakupach w swoich krajach ?

Zwycięzca w kategorii ojciec roku 2015
Podobno ojciec roku 2015

2 komentarze: