niedziela, 3 lutego 2019

cd niedziela 11.00 (h)

Znalezione obrazy dla zapytania ściągnij z siebie cięzar diagnozy
Tylko kto pójdzie teraz do lekarza jak się dowie ,że informacje bezkarnie wyciekają?
Apeluję. Pozwólcie swoim wnukom , gdy już będą miały wnuki na tę odrobinę luksusu jaką jest wizyta towarzyska w przychodni i wróćcie do tego dając przykład , schodząc bez tego huku ze sceny.
Bambosze za 3 zÅ‚oteOdkąd zamknięto mnie 65 pracami w domu ,żebym się nie jąkała innych ( nie denerwowała swoim widokiem innych do tego stopnia ,by swoim zachowaniem znerwicowali mnie do momentu aż powstały u mnie  problemy  z wyraźnym wypowiadaniem wyrazów ) osoby publikujące powyższą fotografię stały się moim poziomem intelektualnym zwanym " gimbusy "

1 zepsuli mi fejsa
2. zepsuli mi kompa
3 teraz zepsuli mi bloga
Widzicie ? Widzicie? Nie grzmicie?
Babciu, to nie tak się je pałeczkami... –   –

Ach ta hipokryzja... –
A mój mąż zamienił mnie na starą babę , mój kolega na kolegę , a stary na młodszą ( sobie wymienił ale się waha )

_ Byłam ostatnio w Sądzie . Jest tam taka wredna ( w sensie upierdliwa , złośliwa  ) baba na biurze podawczym i ta mi tym razem ,że muszę poczekać bo ma odgórnie nakazane sprawdzić każde słowo, czy odpis , kopia ,zwał jak zwał, którą ma mi potwierdzić jest taka sama.

_ Podobno ostatniego przywódcę mafii polskiej zamknęli czy zabili? Nie wiecie kto teraz wziął?
ps. jeżeli znacie nazwisko to nie odpisujcie mi czasem na fejsie , blogu , e-mail czy komórce. Krzyknijcie , kreska kreska kropka kropka pod oknem , albo ogniskiem , albo chorągiewką , rękami lepiej też nie , bo jak nie cykną fotki , to notatkę sporządzą.

_ Teraz czytam ,że Ziemiec zrezygnował z prowadzenia wiadomości i mi się przypomniało  jak dziennikarz prowadził wywiad z jakąś Sędzią, ta że nie da upolitycznić urzędu Sędziego ,że chyba  sami z siebie chcą wybierać na najwyższe funkcje ,a nie mieć szefów   narzucanych przez polityków, a dziennikarz ,że Ale Pani Sędzio , to nadal będą Sędziowie? (niezależni , niezawiśli , niestronniczy ) A mnie się wydaje ,że tak by było dobrze , wiadomo kto mianował , ten beknie i czysta sprawa .
Znalezione obrazy dla zapytania byli premierzy razem zdjecieZnalezione obrazy dla zapytania trzej prezydenci rpZnalezione obrazy dla zapytania trzej tenorzy No co ? Nie będzie już ok? Musi , po prostu musi. Już musi.
Znalezione obrazy dla zapytania trzej tenorzy

 –   To jedna , z tej połowy głupot z internetu , której wam nawet nie streszczam.

_ Jeżeli dobrze kojarzę , to Ziobro mówił ,że on to by Stefanowi krzesło przyklepał ale niestety , największy wyrok w Polsce to dożywocie . Mówił też coś ,że wprowadzi w Polsce karę bezwzględnego dożywocia . To jeszcze nie ma? ( kary dożywocia , bez możliwości ubiegania się o przedterminowe zwolnienie po 25 latach ? , może nie tożsame ) ( moja interpretacja słów Pana Ministra zasłyszanych w połowie ich wypowiadania )

Taaak? – A jak w Polsce dbają o dzieci?

Niezręczna sytuacja... –  Matthew@kingofthabearsWłaśnie miałem bardzo niezręcznedoświadczenie. Byłem w sklepie Apple,oglądałem sobie nowe iPhony, bo nigdynie miałem, a zawsze chciałem mieć.Podszedt do mnie jeden koleś, skumał,że mnie nie stać i zaproponowat, że migo kupi za zrobienie mu loda.Ludzie są obrzydliwi...9:31 PM 1/23/19 witter for iPhoneNa to zgody nie ma! –   –
Słyszałam o dwóch rodzinach na Sosnowcu co się napierniczały. Która rodzina wygrała? Rodzina nr 1 nazwijmy ją , czy rodzina nr 2 nazwijmy ją?

Kiedyś to była kultura... nie to co dzisiaj –

Dla wielu Polaków – jedynym językiem obcym jest język polski

Już przynajmniej wiem skąd ta " madka " na demotach
Za każdym jedzonym drażem
Siostra mi coś mówiła ,że nam siostre zaserwowała a stary marudzi ,że dalej nie ma dziedzica.
Że geny ,że coś tam.

_ Wymyśliłam sobie ,że przy okazji znajdę kontakt do twórcy internetu i za postuluję ,że jak ktoś nie umie niech nie korzysta. Wolność słowa.RÓWNE PRAWA DLA WSZYSTKICH KLIENTÓW !!!

_ Oglądałam ostatnio " Państwo w państwie " . Kluczowym problemem odcinka były okna .
Mnie chciano wybić okna - łeb sprawie ucięto.
Michałowi Tuskowi wybito okna -  nie ucichło .
Stefan wybił okna - się wahają , analizują .
Czy to jest przestępstwo skutkowe? .......

Paweł Bogdan Adamowicz (ur. 2 listopada 1965 w Gdańsku, zm. 14 stycznia2019 tamże) – polski prawniksamorządowiec i polityk, (.źródło wikipedia )
Dołączył do : prof Ernesta Knosali , dr Waldemara Godzisza , dr Krzysztofa Czumy, dr Zalitacz, i
wielu innych...

Mistrzowie przesłania

_ Jakiś buenos dijas po przysyłał mi na fejsie zdjęcia paragonów . Na jednym : 100 100 100 100 100 100 = 1200 . Macie?

KiedyÅ› dziewczyny za mnÄ… lataÅ‚y Teraz ja biegam za nimi ....

Kiedy dziecku zechce siÄ™ siku
Ostatnio -filmik - i taki motyw. Przychodzi babka do zaparkowanego samochodu . Ktoś ją przyblokował. Ukopała konkurencje i próbuje wymanewrować . Robi i robi , przychodzi druga pani i pomaga , jedź , stop, do przodu , jedź , stop , tył jedź , stop. Dała radę. Stoi jeszcze chwilę , patrzy , a pani wsiada do autka i odjeżdża odblokowując ją . :  )))))) Jej szczęście że odjechała ...

HalynaPingwiny to jaskółki które żarły po 18:00
zjadÅ‚em ci pracÄ™ domowÄ… Najwyżej będą cię leczyć ... że pies do ciebie gada.
Simsy   W jakim wieku się gra w simsy?

Ja po caÅ‚ym tygodniu w szkole Do jakiej szkoły on chodzi. Do diaska.
Kiedy trudny klient  Aha . Handlowej.
Drogie panie, dorysowane brwi wyglÄ…dajÄ… na was równie gÅ‚upio co na tym psie Właśnie dziś napisałam, że zgłoszę postulat ,że internet jest dla wszystkich. My z niego też chcielibyśmy bez szykanowania i kontroli dorosłych  korzystać. Przynajmniej z naszych portali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz