czwartek, 28 lutego 2019

Terminy sąd s-c

Napisałam dziś do Prezesa Sądu w Sosnowcu :
" Dzień dobry
Chciała bym się dowiedzieć co się dzieje w Sądzie w Sosnowcu
1. Wydział cywilny
08.10.2018 r złożyłam w tym wydziale dwa pozwy . Zapewne jak poprzedni , i ten trefi do II C .
Do dnia dzisiejszego , a mijają  4 miesiące i 20 dni i nie mam nawet terminu rozprawy.
W 2017 r Minister Ziobro zrobił , jak to opisują w mediach " rzeź " w Sądach. Między innymi sądach śląskich. Z powodu ich złego funkcjonowania .Wymienił prezesów sądów .Oczywiście wiem ,że nie dotyczyło to sądu Sosnowcu gdzie zwolnił się wakat.  Dalej , w tych ,że mediach piszą ,że nie za bardzo mu się to udało , bo średni czas wydania orzeczenia w sądach rejonowych wydłużył się z 4 do 5 miesięcy.
No ale mój przypadek oczekiwania na pierwszą rozprawę to chyba już jakiś przypadek szczególny?
Skąd ta opieszałość ?
Dodam ,że 24.04 2018 też w wydz II C złożyłam pozew . Do usunięcia braków formalnych wezwano mnie dopiero po 3 m-c. Wysłałam je pocztą ale list zaginął. Niestety listem zwykłym.
W tym tygodniu złożyłam do Wydz Cywilnego następne dwa wnioski . Zatem czekamy.
2. Druga sprawa dotyczy Wydz III Karnego
W marcu 2018 Sąd wydał Postanowienie uwzględniające moje zażalenie na doprowadzenie do izby wytrzeźwień. Sędzia zgodnie z przepisami przesłał akta w tej sprawie do prokuratury , która we wrześniu umorzyła śledztwo wobec policjantów (sygn PR 3 Ds 66.2018 ) a następnie Sąd utrzymał w mocy zaskarżone postanowienie . Zatem moje pytanie. Czy Sędzia miał postawione zarzuty za niesłuszne oskarżenie policjantów? 
Pytam, bo ja po skardze na policjanta do jego przełożonego dostałam wyrok - sygn IX 66/09 z art 234 kk -6 miesięcy prac społecznych.
Tak dla rozluźnienia nadmienię ,że od czasu tego wyroku funkcjonuje taki żart na Sosnowcu : - Dokąd idziesz? - Do Sądu. - Aha , dowiedzieć się co myślisz?"


Weszłam teraz na stronę Sądu
Zastępcą przewodniczących wydziału jest obecnie sędzia której 4 albo 5 razy sąd okręgowy cofnął sprawę za moją przyczyną. Mam nadzieję ,że mnie nie pamięta i na nią nie trafię. 
Naprawdę mnie w końcu zabiją.

Napisałam też dziś do Prezesa NFZ :

" Dzień dobry
Chciała bym zgłosić nieprawidłowości w działaniu Funduszu w Wojewódzkim Oddziale w Katowicach.
W październiku 2018 r zostałam wykreślona z listy pacjentów przychodni przez jej dyrektora, przerwano mi również zabiegi rehabilitacyjne.
Napisałam w tej sprawie do NFZ -załączam skan odpowiedzi jaką uzyskałam.
Zachowanie NFZ jest bezprawne .
Przychylono się do decyzji dyrektora który , jak twierdzi wypowiadał się w imieniu wszystkich lekarzy a nie ma takiej konstrukcji prawnej. Odstąpić od leczenia pacjenta może według przepisów konkretny lekarz i to z ważnych powodów.
Po pierwsze lekarz POZ u którego się leczę dr M..... P..... nie " odstępował od leczenia " mnie  . Nie informował mnie o takiej chęci  ani nic takiego w karcie choroby mi nie odnotował.
Po drugie . Nic nie wiem o takiej chęci od dr J..... K.....  u której leczę się w Poradni Leczenia Bólu. I co to za konstrukcja wykreślenia z listy pacjentów poradni specjalistycznej . Odmówiono mi po prostu realizacji skierowania lekarskiego.
Poza tym przyjmuje tam jeszcze jeden lekarz.
Jako ,że  NFZ zajmuje się dysonowaniem środkami publicznymi nie rozumiem jak może w tak beztroski sposób podchodzić do właściwej realizacji swoich zadań .
Proszę zatem o wyjaśnienie tej kompromitującej Polską służbę zdrowia sprawy.
Na marginesie dodam ,że jeżeli personel niższy medyczny ma jakieś zastrzeżenia do mojego zachowania to powinien to wyjaśniać na drodze postępowania cywilnego lub karnego. I jeszcze dodam , iż tak uczyniono a sprawa została umorzona. "

CZEKAMY

A w poniedziałek sąd będzie rozpatrywał moje zażalenie na umorzenie postępowania w sprawie dyrektora  Prokuratorka stwierdziła , że dyrektor /doktor nie naraził mnie na niebezpieczeństwo narażenia zdrowia czyli art 160 kk  Napisała do sądu ,że nie może przyjąć innej kwalifikacji czynu bo dyrektor / doktor nie jest funkcjonariuszem publicznym
Nawet , dodam , go nie przesłuchała
Poczekam co zrobi sąd Jak utrzyma w mocy postanowienie odnośnie 160 kk
To złoże doniesienie jako 231 kk  Moim zdaniem jako lekarz , który pełni funkcje kierownicze i będąc dysponentem publicznych finansów jest funkcjonariuszem - orzeczenie SN I KZP 5/01 i wiele innych
CZEKAMY

Dziś tj 08.03 przyszło postanowienie Sędziego uwzględniające moje zażalenie. Ale pojechała po prokuratorce....
A funkcjonariuszem publicznym jest .
Że jak można odmówić wszczęcia postępowania w sprawie jakiej nie zgłaszałam tj rozstroju zdrowia. Skąd prokuratorka wzięła daty w jakich miał następować rozstrój zdrowia
" Na marginesie należy zaznaczyć ,że dla prawidłowej oceny zgromadzonych dowodów należy w aktach głównych prawidłowo wpiąć wyżej wskazane pisma i tak k.9 powinna być k.7 , a k.7 powinna być k.9 , gdyż pisma zostały wymieszane i obecna konstrukcja akt czyni je nielogicznymi "A ja już myślałam ,że policjant spieprzył jej robotę i podsunął do podbicia . No ale akt jej nie wpinał. Ale to słodkie ,że Sędzia zwróciła uwagę prokurator ,że ma bałagan w aktach , bo tu to jeszcze się znają ,nikt afery o błahostki nie robi ale jak by jakaś kontrola z zewnątrz? Takie CBŚ? Ciekawe czy prokurator też tak to odebrała czy się obraziła .
Tak normalnie , prywatnie , jak człowiek.
Czy nie pomyślała ,że to taka zemsta ,że ostatnio prokuratura " potargała " wyrok Sędziego.

Dziś tj 20.03.przyszło postanowienie
Odpowiedź na bałagan : dyrektor przychodni nie jest funkcjonariuszem publicznym .
Zatem niecelowe jest wykonanie dyspozycji aby przesłuchać personel przychodni na okoliczność czy doktor prawidłowo wykonał swoje obowiązki  np czy nie sfałszował dokumentu , co było sygnalizowane .

Humor :
współczesny piękny światWłaśnie dlatego kobiety żyją dłużej od mężczyzn

1 komentarz:

  1. Często najlepszym wyjściem będzie postawienie na pomoc prawnika i to w różnych sprawach. Ja tak otrzymałem pomoc jeżeli chodzi o podatki marynarskie. Najlepiej wybrać sprawdzonego radcę prawnego.

    OdpowiedzUsuń