piątek, 1 lutego 2019

sobota 02.02

_ Słyszeliście o polskich krówkach? Ładny skandal . Wyszliśmy na skandalicznych brudasów .

 1. Sędzia ,że nie zwolni mnie z kosztów Sądowych bo kłamię że utrzymuje się za 400 /m-c z MOPS , bo za to nie da się wyżyć .
2. MOPS ,że nie da mi na jedzenie bo.... chyba kłamę
3. Ja do MOPS - dobra  dokradałam na jedzenie , ale już jestem za stara oraz chleb mi do siatki nie wchodzi , a za margarynę czy wiertło to sobie można nieźle narobić .....
TO DO GÓRY RĘCE . Kto jeszcze żyje za kwotę  za którą się nie da?

Humor z zeszytów szkolnych :
 Byłam ostatnio w sklepie na osiedlu . Pani sprzedawczyni była niegrzeczna. Poskarżyłam się kierownikowi sklepu. Przychodzę następnym razem , stoję a pani nie podchodzi. Okazało się ,że " ma mnie omijać "
Biedny jeż...



_ Napisałam do facebook żeby zmienili regulamin z tymi karami z zawieszaniem , bo to moje konto i nikt nie musi na nie wchodzić, że jak ja idę do kogoś to się dostosowuje do jego STANDARDÓW i ,że po Ameryce można by się spodziewać bardziej otwartego spojrzenia .Że ingiwilacja jest tworem totalitarnym i każdy ma inne standardy i skoro jest się standardem światowym i tolerancyjnym to także dla zboczeńców , dżendera i innych . A talibów to sobie by mogli nawet ingiwilować , jak by chcieli sobie pogadać. Można sobie po prostu nielubianego znajomego wykasować lub omijać , bo jak ktoś jest ciekawski to niech chociaż nie strzela z dupy.

A na fejsie zakomunikowałam ,że przed lekturą należy zaakceptować regulamin.

_ News : mnie wywalili z przychodni , za mną poleciał lekarz ( mam nadzieję ,że na urlop ) a jakiś problem nie rozwiązał się .

Brak dostÄ™pnego opisu zdjÄ™cia._ Oglądaliście teledysk Mój przyjacielu Bregowicza albo Ojca Chtzestnego ? 😁😂😂😂😁Brak dostÄ™pnego opisu zdjÄ™cia.



Obraz może zawierać: 2 osoby, uśmiechnięci ludzie, tekst

Wizyta z długopisem w USA

Przesłanie od "Ferdka" –  Oprócz  wyžszego  wykształcenia, dobrze  byłoby posiadać jakieś  średnie wyobrażenie.  I co najmniej podstawowe  wychowanie.  Andrzej Grabowski

Świecie, dokąd zmierzasz?! –  Brytyjscy urzędnicy domagają się by  nowy traktat Narodów Zjednoczonych  używał terminu "ciężarni ludzie”  zamiast "ciężarne kobiety”

Holokaust

Panie kierowniku wysoka izbo

benzyna podrożała, bo transport benzyny podrożała, bo benzyna podrożała

Trzy twarze polityków
👌👌👌👌👌 obrazek 👅
A widzieliście w telewizji jak Putin dostał szczeniaka ? Facet chytnął szczeniaka bernardyna za bety a Władek nie zdzierżył i jak nie odpali z tego fotela...

Znalezione obrazy dla zapytania pies putina CZUŁY.

Ja 25 lat temu:

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, spodenki

_______
_______

Dlatego ja dziś :


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Znalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierzątZnalezione obrazy dla zapytania zdjęcia słodkich zwierząt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz